Nå trekker jeg i nødbremsen!

Herre Gud, Jesus Kristus og Den Herlige Ånd, det har vært to helt sinnsyke dager! Det hele startet med at jeg la ut hele serien med Toro sine utsøkte konsentrerte krafter som utelukkende er beregnet for restauranter og storhusholdning. Disse finnes ikke i dagligvare og det er ingenting der ute som som kan måle seg med disse på markedet. Ingenting!

 

Jeg trodde jeg kunne kontrollere det, men nå jeg sette bremsen på. Jeg har tømt alle (grossist)lagrene til både  Asko (Tromsø) og Service Nord (Harstad), samt bestilt opp det de har på sentrallageret til Asko sørpå. Jeg har rett og slett mistet oversikten over hva som er bestilt og hva jeg klarer å skaffe til veie.

 

Derfor setter jeg nå foten ned for flere bestillinger. Har fjernet produktene, (midlertidig selvsagt) fra nettbutikken fram til jeg får sent til alle de som har bestilt disse produktene som, i motsetning til alt det rælet som selges i butikken, faktisk smaker som hjemmelaget kraft.

 

Slik ble det. Aldri noensinne tidligere har jeg vært nødt til å ty til dette dramatiske skrittet, men etterspørselen er rett og slett (mye) større enn tilbudet, og da blir det tæring etter næring. Så får vi se da, hvor lenge interessen holder seg. Håper selvsagt på herfra til evigheten, men vet selvsagt bedre. Uansett er det moro så lenge det varer.

 

Til alle dere som har bestilt:
Etter hvert som jeg får inn de ulike variantene, og din bestilling består av det vi får inn, så pakker og sender jeg daglig. Første levering fra grossist er i morgen, fredag. Dernest kommer tirsdag, torsdag og fredag i neste uke. Så gjentar leveringene seg uken etter. Da har forhåpentligvis grossistlagrene blitt fylt såpass at jeg igjen kan åpne for salg.

Inntil videre: UTSOLGT!

 

Eventyrbutikken

 

4 kommentarer
    1. bestilt og betalt!
      Krysser fingrene for at jeg “vinner” to flasker med kraft!
      Blir som julaften mm. 🌲🧑‍🎄
      Eller nedtur de luxe. 🤞🤞🤞😱😅
      Vi får se!
      Ingen grunn til å returnere pengene i alle fall. Du har alltid andre ting på lageret jeg kan sette pengene på.
      Ha en fin kveld/natt/morgendag 🌞🍁❄️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg