Naboklage på gløgglukt!

Reklame | Kokkejævel.no

Hva i all verden er det som har skjedd med oss, det norske folk? Har curlingbardommen og oljepengene gjort oss så bortskjemte, selvsentrerte og egoistiske vi ikke lenger tåler den minste krusning på vannet før vi reagerer og krever vår selvfortjente rett?

 

Helst anonymt tydeligvis. Tidligere i dag fikk jeg nemlig besøk av huseieren. Han fortalte at det igjen var kommet naboklager på meg fra andre leietagere. Denne gangen var det lukten av god gløgg som hadde spredd seg i korridorene og spredd irritasjon og sinne. Det har seg nemlig slik at jeg har hatt en kjele med Heimlaga gløgg som jeg har kokt opp med jevne mellomrom nå i adventstiden.  Ja, det har luktet godt krydret gløgg, og jeg har i min naivitet trodd at dette bare har vært en hyggelig lukt som satte alle i god julestemning, både mine egne kunder og kundene til de andre leietakerne. Jeg tok visst feil.

 

Her ser dere det forhatte julemonsteret, en liten kjele med Heimlaga gløgg, som sprer om seg med ekkel, klissete julestemning. Det står i min leiekontrakt et det ikke er tillatt med steking og koking i lokalet, og gløggen kokes jo for så vidt, så jeg har ikke annet valg enn å helle gløggen i vasken, lufte skikkelig ut og håpe at den fryktelige eimen blir borte i løpet av dagen.

 

Hjelp meg å bli kvitt julegløggen!

Siden gløgg nå har blitt samfunnets julefiende nummer 1, så ber jeg om hjelp fra dere  til å bli kvitt all gløggen jeg har på lager så fort som mulig. Tør ikke ha det i hus i frykt for å bli angrepet men fakler og høygafler . Derfor gir jeg dere hele 20% rabatt på hele sortimentet. Holdt på å si, kjempeflotte julegaver, men vær forberedt på at folk også kan bli rasende og sinte over at du gir dem gaver med julelukt.

 

Klikk HER for å HJELPE MEG tømme lageret for denne djevelske drikk! I et desperat forsøk på å kvitte meg med gløggen vil jeg også legge ved en GRATIS flaske med Reisa tyttebærsirup med hver eneste gløggbestilling. Tyttebærsirupen anbefales på det aller sterkeste til for eksempel riskrem. Tusen takk på forhånd!

 

Velbekommen til Kokkejævel.no i Løkkeveien 2. Julegavebutikken UTEN gløgglukt!

 

 

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Vet ikke hva slags forretninger du har som naboer, men om det er klesbutikker e.l, så kan jeg forstå klagen. Har selv måttet si fra om matlukt fra nabo som setter seg i klærne vi selger.:)

      1. Bra du viser forståelse, men du skal være bra negativ for å omtale duften av gløgg som matlukt som setter seg i klærne. Er for øvrig ingen klesbutikker el. her.

    2. No har eg bestilt gløgg, og litt til, og gler meg på pakke i posten 🙂 og er ikkje redd for naboklage o. Eg kokar gløgg, heldigvis! 🙂 folk som klagar på lukta av gløgg, har neimen ikkje mange problemer i livet…. fin adventstid til deg og flokken din ! 🙂

    3. Tyttebærsirup fra reisa er kanon å marinere et lammelår med også, har gjort det flere ganger med stor suksess

    4. Shiit æ nådde allerede å bestille.. jaja til neste år🎄folk e nu forskjellige å det må vi leve med.. æ ske dæ en fin dag videre❤

    5. Blir slik som her jeg bor. Noen hadde skrevet i debattinnlegg (jeg kaller den klagespalten) i lokalavisa her, at de kunne ikke sitte ute på sommeren fordi de kjente grill lukt 😅 forstå seg på folk den som kan 😵‍💫

    6. Leietakerne er sikkert veldig glad for din harselering på bloggen. (Veldig ironisk ment). Kanskje det bare er en som har klagd, og alle blir hengt ut her. Ikke pent gjort.

      1. Kokkejævel: Kan du slette kommentaren min?
        (Eg klarte dessverre å glemme konseptet i kommentarfeltet ditt)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg