Nei da, jeg har ikke stengt, er bare er brøytet inne…

Reklame | Kokkejævel

 

Jo da, jeg har jo lagt merke til at snøskavlene har blitt høyere og høyere de siste uke, men i dag måtte jeg nesten skru på GPSen i bilen for å finne min egen butikk! Håper det gir seg snart. Halve parkeringsplassen er borte. Normalt er det plass til i alle fall 20 biler, men det er nå over halvert fordi skavlene mot veien tar en hel rekke med parkeringsplasser. Ja ja, man skal ikke klage. Er jo ikke akkurat lange køer med kunder inn og ut med fulle poser hos meg nå i januar uansett, ha ha. Dessuten har jeg jo heldigvis nettbutikken å lene meg på. Der er det alltid gratis og ubegrenset parkering…

 

Jeg er faktisk nesten UTSOLGT allerede for en del kakepynt, men det kommer heldigvis ny levering både torsdag, fredag og neste tirsdag, så alt skulle være klart i god tid til både morsdag og alle vanentins dag, henholdsvis 13. og 14. februar.

 

Da satser jeg på at også de tørka reinhjertene er ferdige. De ligger nå på kjøla og tiner fram til fredag da saltlaken venter dem. Henger de til tørk over helga. Tar et par uker. Har store planer for reinhjerter i år. Jeg kan love dere mange spennende varianter ut over året, i tillegg til de klassisk salta og tørka. Jeg gleder meg. DEILIG å være kreativ igjen etter noen tunge år!

 

(Hvis du ikke klarer å vente på hjertene, så har jeg tørkakjøtt inne i butikken altså. Røkt reinkjøtt har jeg også selvfølgelig 🙂 )

 

Hvordan det går med Lillebror? Jo, takk som spør! Han har naturligvis vært hjemme fra barnehagen både i går og i dag, men han kviknet skikkelig til og er i perlehumør, så fortsetter det på denne måten er han tilbake i barnehagen i morgen.

 

Nei, nå må jeg jobbe! Måtte dagen i dag bli den beste så langt i livet for hver og en av dere. Det er selvfølgelig lite trolig. Mest sannsynlig blir det bare en helt vanlig dag i rekken, men det sies jo at man skal være positiv, så smil for faen!

 

 

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg