Nei, jeg vet ikke. Litt for lite kanskje?

Høsten har kommet og med den litt bedre tid til å komme til hektene. Søndagsjobbingen er ikke lenger bare et desperat forsøk på å gjøre smattestedene klare til nok en crazy uke, men også tid til de små detaljer.

 

Har derfor funnet fram et gammel maleri som jeg tenkte kunne henge på den veggen helt uten dekor mellom Hoftepluss og Spisesalen. Jeg vet folk er glad i å hvile øynene på vakker kunst, så tenkte derfor at et maleri av meg selv måtte være midt i blinken. Koselig også for de ansatte, for da går jeg liksom aldri hjem eller på kontoret, men jeg er sammen med dem absolutt hele tiden. Snakk om å gi alt for sine ansatte!

 

Kjærest er også å pjusker her nede, men hun skal snart gå hjem. Er tross alt en del husarbeid som må gjøres og det har hun forsømt veldig i det siste. Hun har vært så trøtt. I dag er hun litt piggere og kan ta unna flere dagers vanskjøtsel. Dessuten har jeg bursdag og ikke så lenge, så hun burde nok bake en kake eller to allerede i dag, siden vi kjører til Tromsø i morgen etter  jobb. Hvis ikke må hun jo stå og bake natten før, men klart, rekker hun ikke i dag så er jo det den eneste løsningen.

 

Nei, må jobbe videre. Ønsker dere alle en helt fantastisk søndag!

 

Kulinarisk hilsen
Kokkejævel

 

 

21 kommentarer
    1. Jeg har kjøpt boka på bokhandleren i Hammerfest. Kan æ få boka signert neste gang æ e i Alta?

      Har lest boka. Det var en sterk fortelling om deg og ditt liv. Kjente faktisk meg sjøl igjen. Med mobbing på skolen og mistet 2 barn.

    2. Artig du 😄
      Vær snill med kjærest, ellers kan du risikere en omgang med kjevlet. Når hun er ferdig å bake 😏

      1. Du har tydeligvis ikke fulgt meg på Facebook særlig lenge. Det er nu en gang slik jeg har holdt på i årevis. Hva er forresten egentlig et “ordentlig” innlegg, og har jeg noensinne skrevet et?

    3. Du altså, bra vi ikke tar alt du skriver bokstavelig, må vel bli delingsarbeid på vask og baking, en med løst bekken og en med prolaps 😅.
      Fin søndag te dåkker.
      Lykke til i morra,e vel prolapsen du skal få klarert før operasjonen?

    4. Huttetu! No går du straks og bestiller ei flott kake, og deretter undersøke du om det er noen som kan ta på seg en par timers vaskejobb.Så ber du kjæresten med deg ut på middag. Dett var dett.

    5. Eg trur du har godt av å få litt roligere tider fremover,spesielt med tanke på din egen helse😊. Ha en fin tur til Tromsø,satser på å komme til Finnsnes når du kommer dit😉. Den boken skal eg kjøpe,ved første anledning🤗. Ha en fin søndag ilag med kjærest😍

        1. Det var jo veldig synd😥. Hadde gledet meg sånn til å få ei signert bok,ikke minst treffe deg personlig. Skjønner jo at alle må vise hensyn til koronar restriksjonene, ergerlig var det uansett. Ha en fin tur til Tromsø da,du å kjærest😍

            1. Får prøve å se om eg får til å bestille på nettbutikken din😊. Bruker til vanlig ikke å handle på nett,liker å handle nært,og støtte nærbutikken våre. Både sko og klær vil eg jo prøve først. Men en bok er jo helt innafor😉.

      1. Ja, det er litt deilig, selv om det betyr lavere omsetning. Nå kan jeg kjøre til sykehuset i morgen uten panikk for alt som ikke blir gjort i mitt fravær. God søndag til deg også! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg