Nei, men i helvetle da, det ligger en MAGE på stellebordet!

Her kommer man hjem etter en lang, men forholdsvis god dag på jobben, (fikk ansatt et menneske med kvaliteter, både menneskelig og faglig, jeg tror kommer til å bli en voldsom! berikelse for oss (men mer om det i morgen)), går inn på badet og der liger det en, hold dere fast, MAGE i gips på stellebordet! Hva i all verden har skjedd med gravide kvinner siden sist jeg var gjennom dette? Skal man liksom henge denne magen på veggen eller hva er greia. Henge den over peisen i stedet for et elghode eller, gud forby, over kassa på Hoftepluss? Vise den fram til venninner som kommer på besøk, min er større enn din?

 

Nei da, syns det er litt søtt jeg. Tror hun fikk det gipssettet på babyshoweren, det er enda en sånn nymotens greie som ikke var vanlig sist jeg styrte med babyer, og det var visst veldig viktig at det ble laget akkurat en måned før han kommer. Ikke spør meg hvorfor, men nå skal vi visst lage an avstøpning av min mage også! Hvor i all verden skal dette ende og finnes det nok gips i Alta til dette prosjektet. Er usikker. Innrømmer det.

 

Kjærest. Hvordan i all verden skulle jeg klart meg uten henne? Hvordan ville livet vært, blitt? Har faktisk aldri turt å tenke tanken fullt ut og tror ikke jeg skal gjøre det denne gangen heller, men faktum er at uten denne ubeskrivelig vakre kvinnen så ville jeg vært fortapt. Tuslet rundt i meningsløshet og tomhet. I beste fall.

 

Jeg må bare beklage hvis jeg skriver for mange kjærlighetserklæringer til denne gudinnen av et menneske, men saken er at jeg bare blir mer og mer forelsket i henne etter hvert som fødselen nærmer seg. Vi har hatt våre bunnpunkter vi også, men akkurat nå kjenner jeg en intens varme som sprer seg i hele kroppen bare ved å se på henne. Helt sant. Jeg skjønner det kanskje kan være litt kjedelig å lese så ofte om det, men da må dere nesten bare skifte over til en blogg om sminketips i stedet. Jeg klarer rett og slett ikke å la være.

 

En romantisk aften ønskes dere alle!

 

 

 

 

13 kommentarer
    1. Kan ikke bli for mye av kjærlighetsærklæringer til den utrulig vakre kjæresten du har💕. Ha en nydelig kveld😍.

    2. Koselig lesning, fin med så mye kjærlighet,ta vare på hverandre er supert. Ha en kjærlig aften.💐🍁🌾🌹😍🍁🍂🌹

    3. Klare ikke å la være å humre høgt førr mæ sjøl. Mageavstøpning blei høytidelig foretatt med første gravidmage for ti år sia. Umiddelbart etter hjemkomst med lykken i bilstolen lurte æ på ka i all verden æ sku gjøre med gipsavstøpninga, men ikke søren om æ fikk mæ til å kvitte mæ med den heller. Ga mannen min halvt hjertefeil hver eneste gang han sku opp på garasjeloftet der den lå med magen freidig i været og samla støv i sju år etter det 😄 Blei til slutt ofra i flyttesjau for snart tre år sia, men da måtte æ også gråte en skvett. Skjønne behovet for å bevare en av de vakreste periodan i livet, og det e bare flott hvis dåkker finn en måte der den ikke ligg og samle støv. For min del skjønte æ jo til slutt at det e inni mæ æ bær det minnet og den følelsen graviditeten bringte med sæ. Lykke til framover! Ønske dåkker alle fire det aller beste ❤️🍀❤️

    4. Aldri kjedelig å høre/lese kjærlighetserklæringer 💙❤
      Det blir ALDRI for mye av det 😍
      Hold fast på kjærligheten 👍💪

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg