Nei, nå går det rett på dunken!

Et langt liv i butikk- og restaurantbransjen har lært meg at det sjeldent er kundenes skyld hvis de finner grønnere gress et annet sted, men HALLO! Riktignok har jeg kanskje ikke Norges proffeste show, men etter ti programmer nå føler jeg at programmet begynner å “sette” seg, og vi virkelig begynner å servere dere et godt innhold. 

 

Elller, vi og vi, bortsett episoden der Datter var gjest, så er jeg jo helt alene i “studio”, men i direkte dialog med dere som ser direktesendingen. Jeg føler vi både har det hysterisk morsomt, trist, irriterende, provoserende og informativt i ett og samme program.

 

Lyden har også blitt bedre, og bedre skal den bli, for dyrt utstyr (1299,-) er på vei.

 

Nå er det pinse og tusenvis sitter hjemme i karantene. Det er jo perfekt for å høre

dirEKTE og usensurert!, med, om og av Kokkejævel 😀

 

 

Episode 10:

Moralsk forkastelig å bli far som 45-åering?

 

Episode 9:

Ensomhet blant voksne på både røde og svarte dager

 

Episode 8:

Bloggkongens Datter snakker ut!

 

Episode 7:

Millionær etter salget av Hoftepluss?

 

Episode 6:

Når far din plutselig bare dør

 

Episode 5:

Mobbing går faen meg aldri av moten!

 

Episode 4:

En PR-kåt jævel fanget i egen suksess

 

Episode 3:

(Angrer som F på den overskriften!)

Jeg skal bli Norges største podcast på bare et år!

 

Episode 2:

Voksne folk kan ikke oppføre seg på sosiale media!

 

Den episke episode 1:

(Panikk)slanking, kosthold og trening

 

Ja, vær så god, fra meg til dere! 10 fantastiske timer med, om og av Kokkejævel 😀

 

Og du, i morgen kommer en blodfersk episode, og da skal vi snakke om hvordan det er å være i fengsel, for ja, det har jeg også prøvd.

 

 

Fortsatt god pinse!

7 kommentarer
    1. Et godt og klok råd, tenker jeg er..De usakte ordene er veldig ofte de beste ordene. .. ingen latter, smile eller surefjes.. rett og slett fordi det er hverken å le, gråte eller bli trist av de kloke usakte ord..

    2. kanskje du sku ventet på utstyret.
      du virker ikke forberedt, og mester partn av innholdet er “eeeeeeeeeeeeeeeeeehhhh! avbryter deg selv midt i setninger for å lese på dataen, som en guttunge på ungdskolen.
      Bare dritt.
      legg ned

        1. Nei det er sant.
          ble bare så irritert over den vinglinga og peivinga med kamera og lyd. Gav opp å høre på, selv om jeg synes bloggen, bilder, etc. er underholdende ellers. Fruens også. Så hadde vel litt for høye forventninger. Kanskje det går seg til med litt øvelse.
          Lykke til med boken, og du blir sikkert ferdig. Og den blir sikkert bra.
          Håper min kommentar ikke la sten til byrden. Var ikke så alvorlig ment.

      1. Takk for meget ærlig tilbakemelding! Jeg har det veldig moro når jeg spiller inn disse episodene, så tror nok ikke jeg kommer til å legge ned, men klart, også jeg blir bedre med erfaring. Hvilke podkaster liker du?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg