Norges HEFTIGSTE bagettdisk!

Reklame | Hoftepluss

Det er en stor ære for meg å presentere:

 

Vaniljerøkt rein. Vaniljerøkt rein de luxe. Ole “Baggis” Hætta. Ole “Baggis” Hætta de luxe. Randi rekvåg. Røkt villaks. Bacon, biff og bearnaise. Bacon & brie. Lang lykke. Kylling, bacon og bbq. Birdy Lang Nam. Roastbiff, bringebærløk og remulade. Panini med ost og skinke. KautoBab. BuljoBab.

 

Og Bikram, bagettmaskinen, naturligvis! 😉

 

 

PS! Ikke glem at vi skal på direktesendt helleristningsvandring klokka 18:00 i dag! 😀 Klikk HER for nærmere informasjon 🙂

10 kommentarer
    1. Jeg er ikke glad i å lage mat, men å se en disk full av delikate baguetter, nam…… Det ser helt nydelig ut 🙂

    2. Her var det maaaaaange bagetter og diverse. På navna skjønner jeg det er smaksopplevelser en gjerne vil oppleve. Ble sittende igjen å smake på kombinasjonen “bringebærløk”. Så nå fikk jeg noe å tenke på i dag. 🙂

    3. Det ser helt fantastisk ut. Vet hvor jeg skal dra hvis jeg kommer meg til Alta. I mellomtiden får jeg kose meg med boka di, og glede meg til neste kommer i posten.god sommer , god bedring☀️😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg