Norges mest håpløse reklame!

Reklame | Magasinet.no

 

 

Nå har du endelig muligheten til å sikre deg Kokkejævelgenseren, (eller Islender som det også kalles) til en billig penge!

 

Kokkejævelgenseren der altså. Klikk og kjøp!

(Jada, jeg vet dette skulle være en reklamefri blogg, men i nøden spiser selv Kokkejævel fluer 😉 )

 

 

Eskimo Islender ullgenser, Natur / Sort – Str. S

Eskimo Islender ullgenser, Natur / Sort – Str. S

Eskimo Islender ullgenser, Natur / Sort – Str. S

Eskimo Islender ullgenser, Natur / Sort – Str. S//Reinsdyrskinn, garvet til utebruk

14 kommentarer
    1. Helt innafor med litt reklame innimellom, spesielt i disse tider. Jeg har nettopp begynt å lese bloggen din, og jeg digger den😄

    2. Da har jeg sendt over nån klikk 😎 Helt innafor å tjene penger på “alt mulig” nå – særlig når det er helt opp til oss følgere hvor mye vi gidder å klikke før vi klikker 🤭… For øvrig var jeg litt skeptisk til at lenkene viser til kun str S, noe som er altfor smått for meg. Men kanskje er kokkekroppen allerede klar for det? 😘😅
      Alt godt.

    3. I nøden spiste fluene som bare fanden 🤣🤣🤣
      Det er jo en skikkelig fin genser, og alt kler den smukke 🙃

    4. Selvfølgelig må eg inn å klikke her flere ganger daglig😍. Dette e jo en enkel måte å støtte deg på i vanskelige tider😉. Ser jo så mange som vet om støtte via vipps,alle monner drar🤗

    5. Klikker 499 ganger så kan du kjøpe deg en ny en 🤪
      Super genser!
      Min datter sleit ut en da hun bodde i Alta en periode 😀

      PS. Helt innafor med reklameblogg i disse dager 🌞

    6. Klikker 499 ganger så kan du kjøpe deg en ny en 🤪
      Super genser!
      Min datter sleit ut en da hun bodde i Alta en periode 😀

      PS. Helt innafor med reklame Logg i disse dager 🌞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg