Norges mest leste forfatter akkurat nå!

Reklame | Boka mi! "Livet mellom måltidene"

Det er nesten ikke til å tro, men akkurat nå er det en relativt ukjent kokk fra Alta som selger aller mest av alle. Det er så svimlende artig at hadde det ikke vært for min stadig økende overvekt og dertil tunge og kraftige ræv, så hadde jeg jeg lettet fra bakken og forsvunnet opp i atmosfæren!

 

Tenk at en bok, som er skrevet mens jeg lå og gispet etter luft noen få måneder etter at livet mitt ble bombet sønder og sammen, skulle holde såpass litterær kvalitet at så mange kjøper den og, ikke minst, gir den så vilt gode tilbakemeldinger. Det eneste “negative” jeg så langt har hørt og lest ar at den er så bra at den gjerne kunne vært lengre enn sine 188 sider. Til dem svarer jeg at jeg er enig, men det var det jeg hadde å gi. Den er skrevet med mine aller siste krefter. Det var ikke mer å hente. Kanskje akkurat det faktisk gjorde den så nær og ekte.

 

Nei, dette er så utrolig fantastisk artig! Tusen, tusen takk for at dere kjøper, leser og anmelder meg og anmelder meg på sosiale medier. Det betyr så uendelig mye for salget. Tenk at så mange vil at jeg skal lykkes og gleder seg med meg. Eller gleder seg med oss, for uten Kjærest og Datter hadde det ikke blitt noen bok. Da hadde jeg blitt værende der nede i gjørma. De betyr så mye og jeg elsker dem så høyt. Og inne i magen; tror dette blir et godt år… 🙂

 

  1. plass. Det gjelder å nyte øyeblikket, for 2. september kommer Jo Nesbø og skaller meg rett ned, he he 😉

 

Kulinarisk hilsen en glad, ydmyk, stolt og kjepphøy Kokkejævel!

 

 

Jada, jeg vet at dette “bare” er bestselgerlista til Ark, men akkurat nå er jeg så glad at det bryr jeg meg ikke om!
38 kommentarer
    1. Den kom i postkassa i dag! Eg for min del er eigentleg glad for at den ikkje var lengre – for eg klarte ikkje å legge den vekk før den var utlest. Oppskriftene har eg berre skumme gjennom endå, men skal ta dei att utover hausten👍🏻 Unner dokke alt godt med dei komande kapitla, og håper at dokke karer å finne glede og ro i barseltida – sjøl om det nok ikkje blir berre lett med den bagasjen dokke har med 🌸

    2. Du har all grunn til være litt høy på deg sjøl,tenk å trone på toppen av bestselgerlisten🥇👍👏. Blir jo spennende å se kor lenge du får ligge der på toppen😉.Det kan vel ikke være mange som kan forvente at du skal klare å konkurrere mot Jo Nesbø,når hans bok kommer ut. Nyt suksessen så lenge du kan,det er deg virkelig vel fortjent😄. Det ligger mye arbeid å slit bak den jobben du har gjort😍 .

    3. Æ e så glad på din og dokkers vegne at æ feller tårer her æ kjører i finland et sted . E ikke æ som kjører da… Har fulgt med dæ fra der du satt med tiggerbøssa foran kjøledisken . Og boka tok kaka.
      Sender herved 3 ganger blåse på den vo de foten din. I Jesu navn. Amen

    4. Idag skal jeg sette meg til med boka di – farmorbarnet mitt (12) var innom idag og bladde mye i boka som lå framme. Måtte få noe forklaring både om forfatternavnet og om spebarnsdød. Fin samtale.
      Lykke til videre etter strålende dager i Tromsø. Dere er fine 😍

    5. Gratulerer 🥳
      I dag har du lov å være både kjepphøy og stolt 😜
      Unner deg virkelig suksessen.
      Man kan mene så mye og mangt om deg, men du har noe som engasjerer og som får folk til å bry seg. Og det er imponerende i seg selv 👍 bra jobba

      1. Tusen takk! Det rare er egentlig at man, i alle fall ikke jeg, blir kjepphøy når slikt som dette skjer. Blir bare ydmyk og takknemlig. Klart jeg må tøffe meg litt på bloggen med å si jeg er kjepphøy, men tror egentlig de fleste har “avslørt” meg som en meget jordnær type. Litt eksentrisk kanskje, men ikke svevende 🙂

    6. Gratulerer!🎉 Jeg gleder meg til å lese den! Får kjøpt den i morgen og skal bruke mine siste dager som «offisiell» student til å kose meg med boka di!😄 Ser for meg at det blir både godt og vondt å lese den, men det er jo slik livet er.
      Etter å ha hatt de verste 7mnd i mitt snart 30 år gamle liv, ser jeg frem til å kunne lese og kanskje forstå bedre, og se lyspunktene i livet bedre. Du og din familie kan være stolte av det du og dere har klart🥰

    7. Takk for at du deler med hele verden hvordan livet kan være. Leste boken mellom tårer. Den berørte noe inni meg , og jeg tenkte at verden hadde vært bedre hvis vi alle var så ærlige.

    8. 👌🏻Sitter og læs boka di😢rørende,ekte og lattermild😂Vær stolt og kry for skrive kan du👍🏻👏🏻👌🏻🌺

    9. Aldri så galt at litt ekstra vekt ikke er godt for noe😆
      Tenkte jeg ikke skulle surke over det faktum at boka var for kort og heller glede meg over at det betyr at det er betydelig mer å hente av til bok nr 2 og 3👍😁
      Utrolig bra lesning, slukte den hel i løpet av bare noen få timer😅😍

    10. Gratulerer igjen 👏👏👏👏 Fikk boka fredag og har allerede lest den, rørende, artig, veldig bra. Skrive det kan du som alt annet 👍😊 Nå er ikke jeg dreven kokk, mulig jeg overså noe, men oppskriftene, hvor mange personer er de beregnet for? Sikkert teit spm🤔,tar sjansen 🙏 Ha en flott dag alle dere 🌞😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg