Norges mest solgte bok!

Reklame | Høstens bestselgende kokebok, "Hva skal vi ha til middag?"

Det blir vel utgitt rundt 10 000 boktitler i Norge hvert eneste år. Da er det slett ingen selvfølge at man allerede første uka, (eller i det hele tatt noensinne), skal fyke rett til topps på den offisielle bestselgerlista for generell litteratur i Norge, men jeg har fader meg klart det to år på rappen! Endatil på høsten, når det er som trangest om plassen fordi det, naturlig nok, blir gitt ut flest bøker i denne perioden.

 

(Les hele listen HER)

 

I år har jeg bestemt meg for å virkelig nyte denne plasseringen i stedet for å bekymre/glede meg til neste ukes plassering. Selvfølgelig kjenner jeg jo på at dette virkelig kan ta av, siden hele førsteopplaget på 6000 er helt utsolgt og andreopplaget på 5000 er bare dager unna, men derfra til å drømme om et tredje og et fjerde opplag før jul, det gidder jeg faktisk ikke.

 

Jeg vil heller gå inn i helgen med førsteplassen min rundt halsen og bare kose meg og kanskje faktisk jobbe litt, for det ligger en masse ordrer som venter på å bli pakket. Jeg må jo ikke glemme at det jo faktisk er driver av en gourmetbutikk på nett jeg faktisk har som yrke. Bestselgende kokebokforfatter er jo bare en artig hobby, he he.

 

Lag deg et godt måltid og en god helg!

 

Kokkejævel

 

 

The Kokebok, “Hva skal vi ha til middag?”,  kan kjøpes for kun 349,- inkl. frakt eller “klikk og hent” hos

ARK.no

og

NORLI.no

og

HAUGENBOK.no

 

eller

KOKKEJÆVEL.NO

men hos meg koster boka 399,- + frakt

 

 

 

 

 

 

 

34 kommentarer

Siste innlegg