Norgesglasset

Foto: NrK

I går var jeg og Datter på NrK for å være søndagsgjesten i  Norgesglasset .

Det var en veldig fin seanse der vi fikk tid til å prate litt skikkelig, ikke bare haste til neste tema. Jeg syns det ble en veldig fin prat. Datter syns ikke det var like stor stas å være i radio som på tv, men jeg syns det var veldig kjekt. Hør sendingen  HER

 

Det jeg setter aller mest pris på med alt som skjer nå er at jeg kan dele disse opplevelsene med Datter. Selv om hun ikke har sagt noe i mikrofonen ennå så får hun være med når det skjer noe. I fare for å virke som en karamell, så blir jeg faktisk litt varm i hjertet av å tenke på det, for det er jo artig for en 11-åring. Er artig for en 42-åring også, hehe.

 

Ha en strålende dag videre!

17 kommentarer
    1. Så bra, smi mens jernet er varmt , håpe det er varmt lenge🔥. Ha en fin dag, å gled dæ på middag😊

    2. Før i tia var det ei spalte som hete «Klara Klok» i i i ukebladet «Hjemmet». Der var det mange kloke og sikkert ukloke ord, skrevet med blyant. I dag finnest det noe som heter Internett . Kvinneguiden er Norges største nettsted. En million og firehundretusen daglige lesere. Noen nettroll, de aller fleste veldig oppegående jenter vi ikke kødder med 😉

    3. God dag til deg. Mulig jeg har skrevet dette før til deg. En god ektefølt mening kan ikke gjentas for ofte. Så derfor gjentar jeg. Ikke la deg manipulere av Norges mest «forhatte» blogger. Ikke gå i strupen på alle oppegående bitcher og kjærringer på Kvinneguiden. Det er mennesker med et oppriktig , omsorgsfullt , tanker om spesielt uskyldige bloggerbarn. Det handler om omsorg, kjærlighet, respekt. Du har en fantastisk flott blogg. Kloke ord, balanserer på en knivsegg , der står du støtt. Ikke la deg lokke over til et såkalt influencer plattform. Du står støtt på dine egne bein. Telenor, Dnb og og ti andre står klar som samarbeidspartnere. Ha en fin dag 😉

    4. Tusen takk. Har hørt innlegget ditt her idag. Fantastisk og respektfullt. Så ærlig, så flott at Datter får ta del i dette, Gi F… i de “onde tunger” . Blir litt lei meg når janteloven ennu råder. Men du har ridd sterkere stormer enn dem og kommet deg gjemnom mer enn de har evne til å forestille seg. Stå på. Vi heier på deg. 🌹🌹

    5. Bra innslag 🙂
      Jeg setter veldig pris på at du ikke forhåndssensurerer kommentarene her inne – det vitner om selvtillit! Tommel opp.
      Skulle egentlig ønske at du deltok litt i kommentarfeltet, men det er vel ei grense for hvor mye tid du har 🙂

      1. Takk 🙂 Jeg deltar gjerne i kommentarfeltet, men har vært så voldsomt mange hundre kommentarer. Noe som er utrolig hyggelig, og som jeg setter stor pris på 🙂 I tillegg er kommentarfeltet på bloggen helt håpløs tidkrevende, da man hopper helt til topps etter at man har svart og må scrolle seg helt ned igjen. Fatter ikke at det er mulig. Men jeg LESER alle kommentarene!

        Forhåndsensur? Ja, vet man kan gjøre det, men hva er vitsen med kommentarfelt da?

    6. Kjempefint Innslag. Føler at jeg kjenner, sjøl om jeg aldri har veksla er ord med deg. Har ikke møtt deg i kassa på HP heller …

    7. Veldig fint innlegg og sikkert morsomt for Datter tenker jeg. Du er god til å ordlegge deg og får budskapet klart frem. Ble både gråt og latter på meg under sendingen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg