Nu, jävlar!

Det er litt crazy, for da vi forlot sykehuset i dag ble vi møtt av et kamerateam fra NRK som ville filme oss og intervjue oss idet vi forlot sykehuset. Slapp av, ikke klargjør caps locken, de hadde ringt oss på forhånd og avtalt filmingen. Jeg sa det var greit så lenge de respekterte at ikke Kjærest ble filmet. Liker ikke at andre menn skal stirre på henne med de skitne og ekle fantasiene sine.

 

Nei da, men Kjærest har ikke det samme behovet som meg til å trøkke trynet sitt inn i hvert eneste kamera som dukker opp på hennes vei. Hun trenger ro nå. Det er derfor jeg nesten ikke har noen bilder av henne i bloggen for tiden. Det er kanskje ikke de aller siste dagene før en fødsel man føler seg som aller freshest, selv om alle kvinner tar feil. Det er nettopp NÅ en kvinne, i alle fall min kvinne, er på sitt aller, aller vakreste. Har så lyst til å “vise henne fram”, men får ikke lov. Slik er det.

 

Vi har flyttet ut fra vårt kjente og kjære sykehusrom til en to-tre-roms hotelleilighet på bryggekanten. Skal kunne klare å venne meg til gulvplass, ordentlig seng og frokostbuffet, MEN

 

Det er en  DIGER glippe på dodøra som gjør at

vi for sikkerhets skyld går ut i korridoren hver gang en av oss må på do

 

Korridoren ja. Av en eller annen grunn er det bare der det er wi-fi, så jeg har installert kontoret like utenfor hotellrommet. Litt underlig opplegg, men man venner seg til det meste. Folk ser litt rart på meg, men det har de i grunnen alltid gjort.

 

Jeg skal i alle fall gjøre absolutt alt i min makt for at denne fødselen blir så lite langdryg som mulig.

 

Klar, ferdig, stå!

(PS! Dere må forresten se TV2-nyhetene kl. 18:30)

33 kommentarer
    1. Haha, måtte lese noen ganger for å forstå at du ikke kalte kjæresten din for en «fres-hest», (hva enn det er, høres ikke positivt ut) rett før fødselen. På tide å ta kveld her ☠️

      Lykke til etterhvert 🥰

    2. 🤣🤣🤣🤣 kamasutra, jessss, endelig har noen skjønt kordan barna kommer seg ut av mørket💃💃💃🤪🤪🤪🤪

    3. Spesiell Gutt trenger spesiell dato.. 20.10.2020 💙🐻

      misunnelig på kjærest og deg å det dere har i vente. Fødsel. 🥰 fødte en jente 04.06.2018 og en gutt 05.08.2020, den følelsen.. ubetinget kjærlighet.. Fantastisk. Ønsker dere all lykke 💙 ingenting i verden er vakrere enn en høygravid dame 😍

    4. Flott innslag på nyhetene. Kjærest er ei flott dame, fikk et glimt av ho i senga. i morra skjer det, kl. 20.20. Lykke til,😅

    5. No har eg sett innslaget på Tv2 nyhetene😉. Synes det var veldig bra,kjærest strålte jo der ho lå å strikka i senga❤. Kos dåkker videre i kveld, venter i spenning døgnet rundt, ilag med alle dåkkers trofaste følgere😍.

    6. Æ holder fortsatt en knapp på 20.10.20, så da krysser æ fingrene for det 🤞 Det e no du må hjelpe fødselen igang 😉

    7. Ser ut som dåkker har fått det veldig bra på hotellet💕. Måtte være himmelsk godt å få litt bedre tumleplass å bevege dåkker på👌. Skal følge med på TV 2 nyhetene i kveld. Ha en superfin kveld på hotellet😍.

    8. Fikk tips fra jordmor i Kirkenes om å benytte hotellnatta til å kose oss litt ekstra, når jeg måtte dit for å igangsettes i sommer.
      Hverken jeg eller kjæresten min hadde egentlig lyst, men vi tenkte at vi kunne prøve siden jeg var 9 dager på overtid. Vannet gikk morran etter 1,5 time før timen min på sykehuset. Det e diskutert om det egentlig fungerer, men funket for oss 😊👍🏻

    9. Altså, hør her…. Gi Kjærest valget om hva som er minst ubehagelig….. Klyster eller sex!!! Har gått igjennom det eksakt samme, under to fødsler, så eg vet ka eg snakker om 🤪

    10. Elsk på bildet av kjærest i dodør glippa😍😂😍 Enig med deg, ho e helt råfin❤️❤️

    11. Skal kjærest tilbake på på sykehuset på torsdag?? skal de sette fødselen i gang da?? synes jeg leste noe om det tidligere, siden da er det termin, det blir vel i tilfelle begge to, kos dere masse på hotellet, hotell er digg, og masse lykke til med alt.🌹🌹🌹🌹

      1. Stemmer det.

        Står jo i bloggen at “Den eneste fordelen med å miste er at man vet nøyaktig når man skal føde. Har ikke gutten kommet innen termindatoen 23 oktober, ja så blir fødselen satt i gang. Enkelt å greit. Derfor vet jeg med 100% sikkerhet at jeg er pappa igjen om seks uker. ”

        Så er han ikke kommet før, så kommer han da 😀

    12. Kjempe. Ønsker dere noen litt mer bevegelsesfrie dager, selv om jeg egentlig ønsker for dere at lille slutter med klickbaitene sine og finner veien ut.

          1. Ett lite tips, maser føttene til kjærest, spesielt ved akillessena på begge sider. Ikke så hardt selvsagt for det punktet er nok ekstremt ømt nå. 😆😊
            Bruk olje eller en god krem.Avslutt med noe fra boka du har der.
            Lykke til og kos dere

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg