Ny dag truer!

Altfor tidlig morgen. En time til jeg skal på jobb. Skal bli greit å gjøre noe “fornuftig” igjen, ikke bare svinse rundt i Oslo og tro man er noe. Ikke for det, jeg er jo noe, det er vi alle, men du forstår sikkert hva jeg mener. Hvis du vil i alle fall.

 

Faktisk litt rart å stå opp til tom stue. Som regel er jo Maria her og skraper på ytterdøren for å komme seg ut, men nå er det bare et gammelt minne om henne som er igjen. Og en halvtom matskål. Hun er jo fortsatt hos Datter, har bodd der mens vi har vært i Oslo, og Datter ville hun skulle være der helt til fredag. Helt greit for meg. Klarer meg fint uten katt, men kjenner det er litt triveligere om morgenen når hun svinser litt rundt og røyter.

 

Etter jobb blir det bokskriving. Jobber fortsatt med manuset. Har vært litt vanskelig å finne fokus de siste par ukene, av flere grunner. Har et par dager nå jeg virkelig skal konsentrere meg om boken, for på onsdag bærer det til Tromsø. Er jo så heldig at jeg skal være med i Nrks direktesendte program på samefolkets dag 6. februar. Det blir gøy, men reiser alene. Kjærest har praksis og Datter er på skole. Liker best å reise sammen med dem, men blir sikkert greit likevel. I alle fall for dem. Å få en liten pause fra denne fyren. Det unner jeg alle egentlig. Kunne tenkt meg en slik pause av og til selv faktisk. Blir vanskelig i praksis, men en dag skal vi vel alle hvile.

 

Ellers vil jeg ønske dere alle en så vakker dag som mulig. Noen av dere kommer til å kose dere, mens andre igjen kommer til å få sitt lykkeligste øyeblikk akkurat i dere sovner i kveld og takker Gud for at dagen endelig er over. Slik har vi alle det av og til. Heldigvis får de fleste av oss en ny sjanse hver eneste morgen. Ja, jeg merker selv at jeg roter meg bort i alt for tidlig hverdagsfilosofi nå. Da er det på tide å avslutte 😉

 

Lag en vakker dag!

 

 

 

 

 

 

 

24 kommentarer
    1. Ønsker deg en god dag. Det blir kanskje litt følelsesvacuum etter så mange nye opplevelser. Hurra for hverdagene. Bloggleserne dine er kjempestolt av dere to. Tusen takk til deg og gjengen din for at dere delte en veldig fin bytur. Fikk Datter bynytt? 🎁

    2. Kjenner jeg gleder meg til å lukke alt ute igjen til kvelden, i dag å. Går nok over det å, etterhvert, men ikke i dag tydeligvis…..😬 Ha en fortreffelug dag på andre sia av fjellet ihvertfall..👍❤

    3. Lite för tidigt för så mycket optimism men….låt gå för denna gången! 🙂
      Ha en fin vecka och lycka till med bokskrivandet!
      //Ny trogen (norsk) följare som bott i Ytlandet för länge :p

    4. En fin pause med blogglesing fra hverdagen med tvillinga på 1,5 år og lillebror på en måned🙈🙈 så du vet, dine skriveria er gull, venter hver dag dette lesinga🌺

    5. Min dag starter bra hver dag. Dagens eneste kaffekopp inntas mens jeg leser bloggen din. Det gir en perfekt start. I dag ble den løftet ennå et hakk, da badevekta viser at å unngå sukker i alle former pluss hvetemel, gir resultater! Og det er motiverende.
      Ønsker deg og alle de fine følgererne dine en nydelig mandag😊

    6. Ha en flott dag……starta nu dagen med og lese bloggen din og en kopp kaffe.

      Du e fantastisk god til å skrive. Gleda mæ til boka 👍👍

    7. God tur på jobb. Godt det finnes en jobb å gå til. 👍 Bære å brett opp armene. 💪💪 Skal også snart starte på jobb. Ha en fin dag videre.

    8. Du har sikkert en slik «dagen derpå»-følelse i kroppen, men du kan nyte tanken på at du/dere gjorde en flott figur på både fredag og lørdag👍😍En god dag videre ønskes❤️

    9. God morgen Asbjørn, lag en fin dag du også 💙. Det er flott med opplevelser men best allikevel med hverdager. Borte bra men hjemme best 😃

    10. Ha en fin dag du også😊 Ser ut som greit utevær her i allefall, og det er jo en bra start på dagen 🤗 🙋‍♀️

    11. Go mårn 🙂 Her har det vært så rolig i helga at æ har vært våken siden før klokka 02 i natt, så har vel fått nok hvile. Ha en super dag 🙂

    12. Ha en strålende dag Asbjørn. Her i huset er det ørebetennelse, men det går seg til. Bare å ta det med ro. Gratulerer med vixen prisen.

    13. Ja,da er det bare og bretté opp armene ,ny uke og nye muligheter.Håper alle får en fin dag og uke.🤗🤗👍🌞🌟

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg