Ny Kokkejævel-svindel på Facebook!

 

Advarsel! I dag er det mange av dere som har fått en venneforespørsel fra “meg”, MEN DET ER IKKE MEG!

 

Jeg sender IKKE venneforespørsler!

Det er nemlig ikke mulig å være “venn” med den ekte Kokkejævel, bare “like” eller “følge”.

 

Denne svindelsiden heter faktisk akkurat det samme som meg, til og med samme adresse, men det er lett å se forskjell:

 

Bildet under viser den EKTE  profilen. Profilbildet er til VENSTRE og siden er merket med “personlig blogg”. Dette er en bedriftside og jeg KAN IKKE LEGGE TIL VENNER. Dere må IKKE rapportere den ekte siden!

 

 

 

 

 

 

Under ser dere den falske profilen. Bildene er helt like, men profilbildet er i midten. Det er dessuten en helt vanlig FB-profil og kan derfor legge til venner. IKKE GODTA VENNEFORESPØRSLER FRA “MEG”!

 

Klikk inn HER for å komme inn på den falske profilen. (Det er ikke “farlig”, men ikke trykk på noen linker som er lagt ut der). Vær så snill og trykk på de tre prikkene til høyre på siden og rapporter svindelen.

 

IKKE LA DEG LURE!

 

DEN EKTE KOKKEJÆVEL SENDER IKKE VENNEFORESPØRSLER!

 

Del gjerne!

 

8 kommentarer
    1. Dette var svaret jeg fikk på rapporten

      Takk for tilbakemeldingen
      Vi har gått gjennom profilen du rapporterte, og konkludert med at den ikke strider med noen av standardene våre.
      Hvis det er noe spesifikt på denne profilen som du mener vi bør gå gjennom (for eksempel et bilde), ber vi deg rapportere selve innholdet.
      Vi vil at Facebook skal være et trygt sted der alle føler seg velkomne, så nok en gang takk for at du tok deg tid til å rapportere dette.

    2. Blokkerte 3 bildeutgaver av Kokkejævel venn forespørsler for og være på den sikre siden. Kommer tilbake på bloggen din når jeg er sikker at det er trygt.😖

    3. Må ørlig innrømme at jeg nesten ble innbilsk… Tenk at kokkejæveln vil være venn med lille meg..🤣🤣😂😂 Neida, skjønte vel at det var spam, hilsen superskeptiker..🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg