Ny rekord, folkens, ny rekord!

På min 37. topptur på like mange dager kom jeg meg endelig under den magiske grensen på 40 minutter til topps. (Minner om at jeg på min første tur i år brukte hele 1 time og 35 minutter til toppen). Det hender seg jeg stopper og puster, men jeg tar ikke pauser lenger. Trenger ikke legge meg ned  midtveis for å hvile ryggen. Trenger ikke stappe i meg en neve paralgin forte en time før for å holde ut. Trenger ikke bar og banan, verken underveis, før eller etterpå. Jeg bare går.

 

Som en fokkings MASKIN!

 

 

***

 

Kos dere med MGP i kveld. Vi er så hektet på “90 days to wed” at Eurovisjon, (heldigvis) utgår meg høye kneløft, men vi følger likevel med på VG, for Konermor er faktisk ENORMT fan av Tix. Ikke av selve musikken tror jeg, men av mennesket Andreas Haukeland. Selv er jeg fortsatt litt  jentesur for at ikke Keiino gikk videre, og håper derfor på en svært hederlig sisteplass.

 

Uansett plassering, det er pinse, og for 2 000 år siden sende Gud den hellige ånde ned til apostlene slik at de plutselig kunne tale alle verdens språk. Det er forskjell på folk! Jeg var et friskt pust som ble til dårlig ånde, mens bror min, Jesus, var et friskt pust som ble til hellig ånde. Herrens veier er uransakelige.

 

Ha en åndsfrisk pinse!

 

 

Kulinarisk hilsen

Kokkejævel

 

  FACEBOOK          INSTAGRAM          NETTBUTIKK            PODKAST          YOUTUBE        KONEMOR

 

24 kommentarer

Siste innlegg