Nytt lass med tørka reinkjøtt i nettbutikken!

Reklame | Kokkejævel.no

Nettbutikken begynner etter hvert å ta  form. I over 20 år har jeg lidenskapelig drevet med mat, og i løpet av disse årene har jeg opparbeidet meg en nokså unik gane hva kvalitet angår. Jeg gidder ikke bruke tid på dårlige produkter og planen er derfor at jeg etter hvert skal samle alle mine favorittprodukter, uansett leverandør, i nettbutikken. Da vil du finne det beste Norge har å by på samlet på et og samme sted. Nemlig HER

 

Vi er ikke der riktig ennå. Den nye sjefen, selv om han har blitt en stor gutt på 3610 gram, viser absolutt ingen forståelse for at det tar tid å bygge opp et firma. Nei da, det skal etes, rapes og drites dag som natt. Det er nesten litt respektløst synes jeg. Virker ikke som om han har tatt de alvorlige konsekvensene av Viruset inn over seg i det hele tatt. Barnslig!

 

Spøk til side. Gå inn på nettbutikken hvis du hvil sikre deg tørka reinkjøtt( NB! Begrenset antall!) av ypperste kvalitet. Kan nesten ikke tenke meg en bedre julegave å få. Det måtte i så fall være:

Ost med røkt reinkjøtt. Herregud så god den er!!! En koseost av ypperste slag, men også helt fantastisk på pizza, fløtepotet eller ostsmørbrød.

 

Bare rein. Denne pølsa inneholder faktisk 100% rein. Det er veldig uvanlig. De du kjøper på butikken inneholder mellom 30-40%. Du merker garantert forskjellen!

 

Pinnekjøtt av rein. Kommer snart….

 

Fjellkrydder fra Nordlysmat her i Alta kommer også og på fredag, hold dere fast, blir det mulig å bestille røkt villaks!

 

Nei, gå inn på kokkejævel.no og kjøp julegavene allerede i kveld. Der finner du også boka mi signert av både Kjærest og meg. Du kan også få din helt spesielle hilsen. Alt fikser du i nettbutikken.

 

Klikk HER for å komme inn i nettbutikken.

 

(Beklager for at det er så mye reklame på bloggen for tiden, men jeg må jo ha noe å leve av jeg også. Heldigvis reklamerer jeg jo bare for meg selv, så dere merker kanskje ikke den voldsomme forskjellen uansett?)

 

Vi smattes!

11 kommentarer
    1. Heldige neg dom får besøke butikken i helga❤️❤️❤️👍👍👍

      Take care, you and yours❤️💙💖💙

    2. Jeg husker rundt den tida, som jeg var russ i Drammen, på slutten av 80-tallet.

      (Jeg kom på dette, da jeg leste artikkelen ovenfor).

      Så hadde de i Drammen, et flaskeøl som var veldig populært, (og vel også godt, vil jeg vel si, sånn som jeg husker det), som het Aass Fatøl.

      Men når jeg tenker på det ølet nå.

      Så synes jeg det høres litt dumt ut.

      For fatøl, det betyr jo at ølet tappes fra fat, eller tønner da.

      Noen sånne slags dunker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg