Og han sto opp, tredje dag

Fortsatt i live. Faktisk så begynner jeg å tro at dette kommer til å gå helt fint. Det er tre døgn siden jeg tilførte kroppen nikotin og jeg kan si allerede nå at jeg i alle fall ikke kommer til å tilføre noe nytt i løpet av helga. Lørdag i dag og søndag i morgen. Tror mye er gjort når helga er over.

 

På bildet ser dere Tørrfossen i Alta, samt en figur som kjenner seg som Kristus bare fordi han har slutta å snuse. Undernes tid er i alle fall ikke forbi. Tørrfossen eller Sagafossen, kjært barn har mange navn, er en fantastisk foss egentlig midt midt i Alta som er utrolig artig å besøke på våren. Den blir større og større for hver dag som går og er et mektig skue når smeltinga pågår som verst. Anbefales hvis du er i Alta en gang.

 

Straks jobb en tur. Er fortsatt syememeldt så jobber bare fram til de ansatte kommer på klokka ti. Egentlig en grei ordning. Full lønn for under halv jobb. Vi har det bra godt i Norge. Likevel klager vi på alt og finner stadig nye ting vi ikke er helt fornøyde med. Mennesket er rart.

 

Etter jobb skal jeg på besøk. En kompis av meg kjøpte seg hus i vinter og nå som snøen har smeltet har han oppdaget et røykeri av alle ting i hagen. Det må inspiseres. Ellers skal jeg på en topptur og få svettet litt. Hadde en lei episode med noe vaniljeis i går kveld da jeg midt i en nikotinabstinensrie plutselig fant meg selv i en diger skål med fløteis og jordbær. Ikke bra. Ikke bra i det hele tatt og denne isen må svettes vekk i dag.

 

Ja, sånn går no dagan. Livet skal fylles, ikke leppa.

 

Ha en frigjørende dag!

 

 

12 kommentarer
    1. Dette ser jo ut til å gå helt strålende👍👏. Du skal se at det hjelper å ha alle oss lesere som heier på deg,i ryggen som støtte. Ha ei strålende helg,her e trimturen for i dag unnagjort. Godt å få svette skikkelig,så en god dusj etterpå,da føler man et ekte velvære😍.

    2. God helg. Dette går bra. Husk at det meste sitter mellom ørene. Vi er mange som heier på deg.

    3. Så bra. Tenk positivt så blir dette helt greit. Legg snuspengene på egen konto så blir det enda mere motiverende. 👍😁 Ha en fin fjelltur og ei riktig så fin helg videre.

    4. Så fint det går bra uten snus, du e flink👍.
      Ha en flott arbeidsøkt både på jobb og topptur.
      Go lørddg te dæ å dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg