Om jeg er nervøs?

Ja, jeg er jo det. Selv om vi solgte hele 48 bøker (utsolgt) på Storslett i går, så betyr det jo slett ikke at det kommer folk i dag. Bare tanken på å sitte der midt i et kjøpesenter en travel fredag, med en diger plakat bak deg og bunke på bunke med bøker foran deg,  uten at noen kommer til bordet ditt kan vel skremme vannet av de fleste.

 

 

Det er, i følge Google maps, ni minutter å gå fra hotellet, så jeg går kvart på to. Da rekker jeg å spankulere sakte og få litt vind i det glovarme ansiktet mitt før jeg, rolig og selvsikkert, ankommer Ark Nerstranda med et stort smil midt i trynet.

 

Slapp av mann, herran kommer til å gå berre godt!

6 kommentarer
    1. Jeg har sendt sønnen ut på oppdrag i morgen. Bare sånn siden du ikke stikker innom Stavanger…… Da blir det i vertall en i køen på Jekta 😄 Lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg