OPPSIGELSE

Jeg, Asbjørn Pedersen Sandøy, født 02.09.77, sier herved opp min stilling som Kokkejævel og daglig leder på Hoftepluss AS. Siden oppsigelsestiden ikke er spesifisert i arbeidskontrakten, følger jeg Arbeidsmiljølovens standardbestemmelser på en måned. Dette betyr at jeg er fristilt mitt formelle ansvar som daglig leder for Hoftepluss AS 1. august 2021.

 

Jeg er en mann av både ære og “den gamle skolen”, og kommer derfor ikke umiddelbart til tenke utelukkende på meg selv og bare la de nye eierne i stikken. Selvfølgelig skal jeg jobbe skikkelig også ut august, men ikke som øverste ansvarlig.

 

Første august 2021 fratrer jeg min stilling som daglig leder på Hoftepluss AS

 

Takk for alt og hvil i fred!

 

 

Kulinarisk hilsen

Kokkejævel

Snart, snart, snart vanlig ansatt

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg