På gjensyn, Norge!

Så sykt artig! Aner egentlig ikke hvordan det gikk, for tiden bare fløy og plutselig var det over, men føler selv det gikk ganske bra. Klart, skulle helst sett at de satte opp en ekstrasending slik at man fikk pratet om alt man har på hjertet, men det kommer kanskje flere muligheter. Hvem vet.

 

Takk GUD for flinke sminkører! Var faktisk deilig, avslappende, og tvingende nødvendig med en runde i sminken. Hadde fått en allegisk reaksjon etter å ha smurt meg inn med hotellets bodylotion, både i ansiktet og håret, så denne kvinnen var verdt sin egen vekt i gull, og vel så det.

 

A1, her ved Christian Ingebrigtsen, var der. Har solgt flere titalls millioner plater. Artig, selv om Datter kanskje ikke hadde hørt om dem fra før. De spilte et par sanger og holder definitivt fortsatt koken. Kjempefine låter!

 

Pappa skal på TV, men hvem bryr seg når man kan lage Tik Tok med selveste Tix. De lagde selvfølgelig en Tix Tok. Utrolig moro! Hun hadde så vondt i magen og var så nervøs for å spørre, men til slutt tok hun mot til seg og gikk bort til han. Han var jo bare kjepetrivelig og stilte opp og var med på moroa. Kul type!

 

Der var det over. Nå kan vi stikke et sted og spise. Ble ikke noe frokost på meg i dag. Skulle jo tross alt på TV og jeg er vel lik de fleste andre og ville ikke ha noe større mage enn nødvendig, hehe. Var faktisk ikke nervøs i det hele tatt. Spent selvfølgelig, men ikke nervøs. Det var de som hadde invitert meg, ikke motsatt, så da må man nesten gå ut fra at man har noe å formidle som mange finner glede i.

 

Tusen takk for at dere leser meg! Uten dere hadde jeg ikke blitt invertert noen steder. Følg med på Norgesglasset i NRK P1 på søndag. Der blir det et mye lengre intervju der man får tid til å snakke seg litt ferdig. Det gleder jeg meg til. Trenger ikke sminke en gang.

Kos dere videre, nå skal Datter og jeg gjøre Oslo. Reiser hjem til min nye forlovede i ettermiddag. Det gleder jeg meg veldig til! 🙂

Vi smattes!

38 kommentarer
    1. Vel overstått, skjønner av kommentarene her at dette absolutt gikk veien, synd jeg ikke fikk sett det, men jobben måtte prioriteres. Du og vi får sikkert flere muligheter, skal i allefall få med Norgesglasset. God helg til dere 😊

    2. Gratulerer med TV debuten din! og fint at alt gikk bra. Dette er begynnelsen på noe nytt og spennende for fremtiden din.Kos dokker i Oslo.❣

    3. Dette var veldig bra Asbjørn, veldig naturlig og flott fremtreden 😊. Vi har jo sett på profilbildet på FB hvordan det blir når du sminker deg selv så det kan være greit å ta i mot hjelp fra profesjonelle. Du så veldig flott ut i alle fall. God tur hjem og kos deg sammen med den nydelige forloveden din❤️

      1. Ble 1 time for sen til jobb/skole idag, fordi æ måtte få innslaget m mæ 🙈🤷‍♀️
        Syns du gjorde d veldig bra, og du såg veldig avslappa ut 😊
        Men æ syns no at når du først va der, burde du fått kokkelert ilag m ho Wenche 🙄🤔😒
        Keep on shining Asbjørn!! 👏

    4. Koselig å se deg på Tv😊 Måtte vente til reprisen. Første sending er litt tidlig for pensjonister. Du gjorde en bra figur, rolig og avslappet. Så morsomt datteren din må ha hatt det🤩 Ja, også gratulerer så mye med forlovelsen💍❤️🥂 Ha en fin dag i Oslo!

    5. På hyttetur med familien, ingen strøm, definitivt ingen wifi.. men hadde to Streka med 4g, det holdt til å få me Mæ TV debuten! Grarulere med vel gjennomført. Synd det ble så lite tid, men de sir jo «less is more», tenke det gjor at folk blei enda mer nysjerrig på dæ!
      Fortsett i samme sporet!! Vi heie på dæ, datter og kjær… forlovede! 😍

    6. Så rolig og flink du var. Har en følelse av at det blir mer TV på deg i framtiden. Koselig at datter fikk møte Tix da!

    7. Gratulerer med tv-debut på nasjonalt TV (tror ihvertfall det er debut?) flott opptreden Asbjørn 👏👏👏
      Syntes jeg spottet litt nervøsitet, men da var du nok bare skjerpet 😅👍 Håper du synes du fikk noe utav det og bare koste deg 😃 Ser datter koste seg godt, kanskje mest av dere to 😍 Morsomt og se deg igjen! Regner med det ikke stopper med dette! Ha en nydelig helg med nyforloveden 🥰🥰

    8. For et FINT menneske du virker å være!! Det EKTE, rå og varme skinner gjennom! Heier på deg! Og fine datter! 🙂 Kos dere i Oslo i strålende sol i dag! 🙂

    9. Fy søren du klarte dæ bra. Har akkurat sett på reprisen. Du er f… ta mæ helt ekte, og så enkel og så jordnær. Du er deg,,, og vi liker det.

    10. Hei. Jeg har startet en spleis for min sønn som akkurat fikk påvist epilepsi, vi bor i en gammel leilighet der dørene har råtnet opp og det ikke er håndtak på. Disse dørene må vi få byttet ut snarest da jeg ikke kommer meg inn på rommene visst han skulle få et anfall og bli bevisstløs foran døren sånn at den lukker seg. Det kom på 15.100 kroner noe som er mer enn hva jeg tjener på en måned som lærling. Håper noen snille sjeler der ute ser behovet og bekymringene vi har for dette problemet. Gjerne ta en titt og gi et bidrag om du føler for det:) spleis.no/dører

    11. Digge bloggen din😀👍🏻
      Har lest og lest i hele år på fjæsboka😜
      Du gjor deg bra på tv og gratulere me forlovelsen😀

    12. Kor artig for Datter å få vær med å opplev det her. Det va et fint innslag å avrunde ei nattevakt med 🙂

    13. Gikk jo flott!👌Lite tid ja, mn du fikk m d viktigste😊Å flott at dattra di kosa sæ å!❤

    14. Flotte bilder og kjekt at Datter får oppleve så mye på kort tid. Stå på, dette var artig å se. God tur hjem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg