På onsdag stenger jeg Hoftepluss!

Reklame | Omtale av egen bedrift

Nå handler det om å berge arbeidsplassene til mine ansatte og selvfølgelig om å forhindre smitte i befolkningen. På mandag selger vi derfor ut alt vi har til opp til 70% rabatt. Dette for å gi oss likviditet slik at vi klarer oss gjennom noen stengte uker og forhåpentligvis kan åpne igjen med et smell når alt dette er over. For alt går over, til slutt! Vi godtar ingen salg hvis du ikke overholder en-meters regelen. Der kommer vi til å være superstrenge!!!

Aldri noen sinne har vi solgt tørka reinhjerter til 40% rabatt. Nå er det alvor!

 

Alt til 40% for å sikre likviditet

 

Vi har så masse dressinger, finnbiff, lapskaus, rotmos og annet egenprodusert snadder at vi har ikke plass i disken, men vi selger alt ut med tap for å sikre likviditeten.

 

Røkt laks og klippfisk fra Kranes, håndstekte fiskekaker, kyllinglår. Alt for å sikre drift etter, i beste fall, en måneds stenging.

 

Røkt, kokt reinsteik til under innkjøpspris. Det er ikke med lett hjerte, men jeg håper det hjelper. Blir i alle fall mange gode middager 😉

 

Din forbainna hæskuk!

 

Nå kan du lage din egen slush i påsken! Viktig å være positiv 😀

 

 

Bli ferdig med julegavene allerede i morgen!

 

Skokolade-Camilla er også permittert, men vi har fortsatt litt sjokolader fra henne igjen

 

Spekepølse med 100% rein til 40% rabatt!

 

Dette er bare trist, men slik ble det. Jeg håper at jeg med dette grepet, samt mange andre grep, dere aner ikke, kan klare å berge arbeidsplassene over denne kneiken og kan åpne igjen når vi har fått kontroll på dette utysket. Jeg er ved godt mot og jeg er ikke akkurat kjent for å være kjempelite kreativ, så jeg er helt sikker på at dette kommer til å gå bra!

 

Hold avstand, vask hendene og følg myndighetenes råd! Det blir kjedelig noen uker, men helvete heller, hva er alternativet?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

35 kommentarer

Siste innlegg