Pakkesler søkes!

Reklame | Kokkejævel.no -alt det beste på et sted!

Kokkejævel.no, nettbutikken som samler alt det beste på ett sted, trenger frisk og rask ungdom med god gammeldags arbeidsmoral. Latsekker derimot burde skygge banen, og det i en helsikkens fart!

 

Jobben krever egentlig ingen formell kompetanse, men det er viktig at du ser på deg selv som nøye og ansvarsbevisst. At du “bryr deg” rett og slett. Tempo og utholdenhet er også særs viktig. Det kan tidvis være VELDIG mye å gjøre, og da er det viktig at ikke du går rundt og “slæber dine ben efter dig”. Det må være “tak” i deg, hvis du forstår hva jeg mener. (Hvis du IKKE forstår er det bare tull å lese videre.)

 

Arbeidstiden vil variere VELDIG, da jobben er så ekstremt variert og sesongbetont, (og du skal slett ikke se bort fra at det blir daglig sommerjobb til neste år), men i høst vil jobben stort sett bestå i å merke krydderbokser. Ja, du leste riktig, klistre klistermerker både på lokk og på boks, og vi snakker tusen på tusener av bokser, så allerede nå kan jeg si at (den delen av) jobben ikke er spesielt morsom. Ikke en gang noe som ligner.

 

I slutten av oktober, hele november, og de to første ukene i desember, vil pakkeseljobben bestå av å finne fram varer og pakke disse etter oppsatte normer. Enkelt og greit egentlig. Denne delen av jobben er tung, men slik jeg vil beskrive den, relativt artig.

 

Lønn

14-15 år: 125 kr pr time

15-16 år: 150 kr pr time

16-18 år: 175 kr pr time

18+ : 200 kr pr time

 

Feriepenger kommer selvsagt i tillegg til lønn.

Kan ellers nevne at vi er organisert i NHO Reiseliv og det er Konemor som tar seg av oppfølging av ansatte, lønnsutbetaling, så det er ingenting å være redd for. (Hvis du holder mobilen i lomma fram til det er pause…)

 

Jeg håper dette virket såpass avskrekkende at noen har falt fra, og at de som er kommet helt hit ned i søknadsteksten er akkurat de jeg er på jakt etter! 😀

 

Send epost, med bilde, til :

[email protected]

merk eposten med “PAKKESEL

 

Jeg er en relativt hyggelig fyr, så jeg, (eller Konemor), svarer absolutt alle, men ikke alle blir innkalt på intervju. Det er viktig for meg å presisere at det ikke trenger å være noe galt med akkurat deg, selv om du ikke ble innkalt til intervju, men kanskje jeg mente at du heller passer til en annen typer jobb. Ikke gi opp! Det er jobb til alle der ute, bare ikke gi opp. Lov meg det!

PS! Hvis du er under 16 år MÅ en av dine foresatte være med på et eventuelt intervju.

 

Kulinarisk hilsen

Kokkejævel og Konemor

913 80 129

 

 

Jeg blir veldig glad hvis dere deler denne, spesielt hvis du bor i Alta og omegn 🙂

 

 

 

 

 

7 kommentarer
    1. Hadde blitt veldig glad om Alta var litt nærmere Namsos, jaja mye nærmere…. Hadde gladelig anbefalt ungdommene mine å søke jobb hos deg! 😃 Lykke til med å skaffe nok pakkesel! 👍

    2. Mye snakk om bivirkninger for tiden når det gjelder korona. En av de alvorlige langtidsbivirkninger for de som har hatt korona er hukommelsestap. Jeg har ikke så mye grei på dette med bivirkninger vedrørende vaksiner og medisiner. Kan det være slik at noen av de medisinene du tar har hukommelsestap som bivirkning?
      Tenker på dette med å å glemme å merke reklameinnlegg på bloggen, der du linker til nettbutikken. 😉

    3. For en fantastisk jobbannonse, spesielt siste delen var flott, om å ikke gi opp 👍🏻 Lykke til med å finne den rette😀

    4. Om jeg kunne gjort den jobben i Kauto, hadde den vært perfekt for meg. Finnes faktisk de som elsker repeterende, kjedelige arbeidsoppgaver, og jeg er en av de 😄

      1. He he, ja det er noen som like slikt arbeid, og jeg er egentlig også blant dem. Minner meg faktisk litt om å være kokk, for 90 % av jobben er repeterende, “kjedelige” arbeidsoppgaver 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg