Penger spart er penger tjent!

I dag mottok jeg den siste leveransen fra Asko i april og da så jeg at jeg faktisk har handlet for hele 400 000 tusen kroner mindre enn tilsvarende periode i fjor. Legger vi til det som er handlet mindre fra lokale leverandører, samt Bama, Tine, Domstein og andre så har jeg faktisk spart hele 800 000 kroner siden 12 mars. Det er MYE penger!

 

Dette betyr samtidig at jeg har solgt uhorvelig mye mindre enn normalt, men la oss ikke være negative her. Nå fokuserer vi på alt jeg har spart! Vanligvis handler jeg for om lag 100 000 kroner fra Asko pr uke. Som dere ser er denne ukens beløp bare litt over 15 000. Det merkes at FyFader er stengt kan du si.

 

Har fortsatt ikke fått svar fra kommuneoverlegen, men skal faktisk ringe han i dette øyeblikk. Nå må han ha fått svar fra direktoratet. Er jo egentlig et enkelt spørsmål.

 

Jeg holder dere oppdatert litt senere!

 

 

 

6 kommentarer
    1. En gang jeg dreit utenfor birkebeinerhytta, kom min uvenn Geri bort til meg da, og sa det, at jeg ikke kunne drite der, fordi han kjente stanken helt bortil den lille hytta han bodde i da.
      Noe sånt.
      Men jeg sa det, at birkebeinerne hadde gitt meg en femtilapp, for å drite da. Og de sa det, at området rundt birkebeinerhytta, trengte å gjødsles da.
      Så sånn var nok det.
      Men men.

        1. Det er den tapte fortjj han spør om. Alternativ fortjeneste. Du pleier vel å selge m fortj. Ergo tapt. Ikke spart.

          1. Jeg vet jo jeg ikke har spart i virkeligheten. Handler jeg for åtte hundre tusen mindre sier det seg vel selv, og jeg skriver det til og med i innlegget

            1. Åja leste ikke så nøye. Håper det ordner seg også for smågodtbutikken din, som det har vært så mye fuzz om. Jeg glder meg VIRKELIG til å kunne kjøpe skum og småsjokoldare uten å tenke på hygienen i det hele tatt!
              😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg