Produksjonen er ENDELIG i gang!

Reklame | Kokkejævel.no

Jøye meg, nå er det alvor! Etter litt tekniske startproblemer, (blant annet med en vifte som bråkte så grønnjævlig at Heimevernet ble sendt ut i vill panikk for å stoppe angrepet fra Russland), så har jeg i dag morges endelig fått hengt opp de første hjertene i tørkeskapet. Forhåpentligvis blir de klare for salg i løpet av et par uker. Noen kanskje tidligere. Vet jo ikke hvor kraftig den nye vifta tørker.

 

Akkurat disse er lakesaltet med bare salt, men neste runde blir jeg å sirupsalte. Det tror jeg blir nydelig godt. Til påske vil jeg også ha klart vanilje,-urte og karritørka reinhjerter. Spennende, spennende!

 

I dag er det forresten akkurat 25 år siden min førstefødte kom til verden. Jeg var så syk at det var så vidt jeg klarte å stå på beina, men hun fødende skulle jo på død og liv okkupere senga i 36 timer til ende, så jæskla dårlig tidspunkt for manneinfluensa gitt. For øvrig første og siste gangen jeg har stått rett foran åpningen og sett på at ungen presser seg ut. Sliter fortsatt med fryktelig mareritt 25 år etterpå…

 

Lørdag. Håper det kommer MASSE folk som skal kjøpe kakepynt i dag. Jeg blir helt fram til 16:00. Da bærer det hjem, for Datter vil bake verdens saftigste gulrotkake. Jeg tror jeg vet hva jeg skal pynte med…

 

Marsipangulrøtter

Sjokolade som ser ut som revet gulrot

Og sjokoladeappelsin

 

Folkens, riktig god helg!

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg