Reker, reinhjerte og røykalaks!

Reklame | Hoftepluss

I dag fyller jeg, Datter og Kjærest disken på Hoftepluss med HELT ferske Varanger-reker og røkt laks fra Kranes. I tillegg har jeg også fått tak i noen tørka hjerter som du kan få kjøpt til en kriminelt stiv pris hvis du vil.

 

På fredag tok det bare 90 minutter før alle rekene var borte, så jeg vil anbefale deg å komme så tidlig som mulig. Vi åpner rundt halv ti. Ja, vi har fersk loff og majones også, samt små grønne bokser jeg ikke har lov å nevne, for da kan hele samfunnet kollapse.

 

Må forresten vise dere hva som lå ved siden av vannkokeren i morges da jeg sto opp i morges. Noen, les Datter, har i all hemmelighet perlet en kaffebrikke til pappaen sin. Enten er hun veldig glad i meg, ønsker høyere ukelønn eller er drittlei av at jeg søler kaffe overalt. Trolig en kombinasjon. Veldig koselig uansett!

 

Ja, det var de reinhjertene. Kommer til å bli teppebombet med meldinger om pris og om jeg kan sende sørover, så derfor: Prisen er 1399 pr kg og nei, jeg har ikke nok til å sende sørover. Sorry!

 

Dette er en liten Varanger-reke…

 

Dette er en stor!

 

Nei, opp og hopp og still deg i kø, men hold avstand og sprit hendene i de oppsatte dispenserene. I morgen er det PÅSKE folkens!

 

Vi smattes!

 

Del gjerne innlegget hvis du bor i Alta og kjenner noen som har lyst på HELT ferske Varanger-reker til Påske 🙂

 

 

12 kommentarer
    1. Hadde d ikkje vært før at vi ikkje får lov å komme nordover vi sør på sku ej jaggu ha banka nån å mange tima i bil for å henta både reke og hjerta. Men får bli nå anna te bursdagsmiddag her i dag da😀 håpe rekene fikk fota å gå på, og at hjeran for dunkandes ut døra😀👏 God påske fra Sunnmøre.🐣🐰

    2. Ønsker dere et knakanes godt salg👍🏻👏🏻💪🏻God påske ønskes dere tre🌼🐣🌼🐥🌼

    3. WOW!! Blir nok en annen rekevariant her hos oss. Ikke i nærheten det nivået der 🤓
      God påske til deg og dine! Tidlig krøkes……..med pappa på jobb 😍
      🐣🐥🦐🦐🦐💐🌞

    4. Lykke til med salget🤞løp å kjøp te dæm som bor nære.
      Artig at hele familien e med på salget😊
      Ha en superfin start på påska🐣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg