Resultat, 1. salgsdag:

Vi har kanskje ikke akkurat vært nødt til å rekvirere vakthold for å holde orden på hordene av kunder, men til å være mandag, samt dagen etter at selveste ordføreren truet med nedstenging av hele Alta by, (jævla lurt markedsføringstiltak med tanke på sommerturister), så er jeg veldig relativt fornøyd. 35K, (inkl. mva) klarte vi å dra inn. Uten salget vil jeg anslå katastrofale 25K, så om ikke sjampanjen sprettes er det absolutt grunnlag for en lavkarboøl, (eller to, hvem prøver jeg egentlig  å lure?)

 

Jeg skal være ærlig med dere, vi er inne i en svært alvorlig situasjon. Juni er alltid krevende med utbetaling av feriepenger, moms og skatt, men i år har det naturligvis vært ekstra krevende fordi vi nok et år mistet inntekten fra blant annet konfirmasjonene i mai. Det er flere hundre tusen i tap det. Når da det i tillegg blir et gigantutbrudd i Hammerfest, som også smitter over på oss og kundemassen reduseres veldig, så var det ikke mye å gå på da lønna skulle kjøres. Etter feriepengene, momsen og alle andre regninger som man selvfølgelig har.

 

Ja, jeg ga kanskje et privat lån for å avhjelpe litt rundt den 10. juni. Ja, andre ville kanskje blitt nervevrak av dette, men motsatt med meg. Jeg blir bare kamplysten og bretter opp ermene helt til armhulen. Fra og med i morgen er jeg definitivt tilbake i manesjen. Har vel egentlig vært tilbake noen uker nå men i løpet av uka blir jeg nok litt mer synlig. Fra neste uke vil du til og med finne meg bak disken, hver dag.

Dette skal vi dra i land. Bruk oss, så blir vi!

 

Gleder meg til i morgen allerede! 😀

 

 

Kokkejævel

Kulinarisk gladiator

 

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Kjempegodt gjort med 60 turer , syns du skal trene for Marathon. Løp 2 minutes gå ett minute. Du kan løpe småturer 3 ganger I uken og en litt lengre I helgen. Trene til en 5km også 10km.

    2. Masse lykke til!! Dere kjemper mot heftig shit, men mange ganger har det vist seg at godt teamarbeid har klart det som er nødvendig for å kunne trekke pusten igjen. Jeg tror på dere, og heier alt jeg kan!!!

    3. Super holdning, som burde inspirere mang, stå på så tur jeg dokker rir av denna stormen åsså🤗👍 Lykke te❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg