Så gikk selvfølgelig brannalarmen….

Selv om koronaen raser som en giftig gass gjennom korridorene her, og den ene etter den andre av de ansatte blir tatt hånd om og satt i karantene på ubestemt tid, så lå vi på sengen og ante både en slags fred og i alle fall ingen fare. Vi lå og så på et program om ekstremt overvektige mennesker som kjemper sin livs kamp for å gå ned i vekt i en slik grad at de kan ta de operasjonene de håper på. Jeg så nedover meg selv og konstaterte at et at par uker til i karantene så kom jeg også til å bli headhuntet til det programmet…

 

Så satte (heldigvis) alarmen i å ringe. Fire døgn i isolasjon og kaloririk karantene gjør noe med et par mennesker. Vi så bare på hverandre før vi igjen fortsatte å se på TV mens vi spiste en pose french fries til (hver).

 

Til slutt, etter fire-fem minutter, kom det løpende inn en svensk jordmor som fortalte at vi ikke måtte være redde. Brannen var ikke i denne avdelingen og de hadde dessuten kontroll. Jeg svelget friesene ned med en god klunk solo og nikket så takknemlig som jeg bare kunne late som.

 

Mange tror vi lever et glamorøst liv her inne med jordbær og sjampanje, men sannheten er at til og med jeg må vaske mine egne klær. Hadde jo ikke med meg så voldsomt mye skift, for etter planen skulle jeg faktisk være tilbake i Alta igjen i dag for å sjekke innom jobb, men det er ikke alltid, kanskje aldri, at ting går etter planen.

 

Ellers da? Joda, hold deg fast, for dette har jeg spart HELT til slutt, men inne i magen har det rørt på seg i hele dag. Håper det fortsetter og tar seg opp utover kvelden. Vi er klare som to trillrunde egg til å ta i mot ham med åpne armer. Gleder meg sånn til han kommer. Han er et veldig, veldig ønsket barn.

 

Ha en forventningsfull aften!

 

(Aldri har vel én mann skrevet så mye om så lite så lenge for så mange)

34 kommentarer
    1. Nå sier man jo at det er viktig å være uthvilt før fødselen! Der stiller dere sterkt begge to etter disse dagene 🙂

      Lykke til med finalen!

      Hilsen mor til 4!

    2. Haha ..er jo reine komedien 😅😅 Godt med en god latter her.
      Håper mini bestemmer seg for utfart i natt🏃‍♂️
      Lykke til dere to 😊🌷

    3. Så bildet av boxer til tørk, og tenkte: dæven slo sprinkelanlegget seg på i forbindelse med brannalarmen ???? Staaaaaaakkars dere, MEN så var d heldigvis ikke slik. Puh!! Ja ja, godt dere ikke lot dere stresse, og alt gikk bra ang brannen. 👍 😀 Utrolig alt som skulle skje, corona, tak som lekker og brann. 😳 Vi får håpe d neste kapittelet er at prinsen kommer. ❤️

    4. Boxer som gardinkappe hm kanskje ikke domt 🤣
      Brann osv spennende tider og attpå te fødsel snart.
      Ønske dokk ei fortreffelig natt 🌹

    5. du kunne fint ha skrevet en bok du om annet enn mat :=) flink å skrive,flink å by på deg selv og veldig uhøytydelig :=) men jeg håper din kjære snart får unna denne fødselen ,er ikke så kjekt å gå der i dagevis og vente

    6. 🤣🤣🤣 Skal si det skjer rundt dere. Men, gir dere litt underholdning, og da har du noe å skrive om mens dere og vi venter på mageboeren. Krysser alt jeg har på at han nå har bestemt seg for at tiden er inne.
      Kan bare ønske dere lykke til alle tre 👨‍👩‍👦

    7. Jösses😳 hos dere sker det veldig mye, ja utan det som egentlig skal ske😁
      Även i Stockholm följer och hejar vi (eller är det bara mig) på er två och är förväntansfulla! Massa lycka till🤗🇸🇪🇳🇴
      Fikk med meg Dagsrevyen også👍

    8. Kommer i natt 😀 Synes sikkert det virker skummelt å kråle seg ut . Det er jo ikke akkurat god plass ut der da . Men de har jo ikke noe valg . Dere får bare være tålmodige . Du vet , den som venter på noe godt osv

    9. Det var ikke du som løste ut brannalarmen vel 🤣😂
      Vet om en som var på aldershjemmet og satte igang brannalarmen og mente at da ble det liv i leieren, så det skulle han gjøre en gang til 😂🤣
      Du fant plass til klesvasken også ser jeg. Du får spørre Kjærest om hun ikke kan strikke en boxer og sokker til deg så du får ett skifte til. Håper snart fødselen er over lykke til🤱👼😃

    10. 🤣🤣🤣, flire av dæ!
      No har du lurt mæ sååå mange ganga av de der overskriften dine, at æ trur ikke nåkka før æ har bildebevis
      Ha en fortsatt strålende aften og hils kjærest.

    11. Kokkejævel, jeg blir i så godt humør av deg, mer posetiv person skal man lete lenge etter, til og med klær klarer du og fikse, jeg måtte le når jeg så klærne til tørk, jeg har en bror som er slik som deg, ser det posetivt i absolutt alt, og slike mennesker er bare gull verdt, iallfall når vi trenger det, og når jeg har trengt det så mest, så har han vært der, og nå håper jeg at “lillegutt” kommer snart, da blir alt lettere, visst dere bare får reise ut da, jeg så deg på nyhetene, og det var så bra, så kjekt og se deg i levende live, smilende som alltid.🌹🌹🌹🌹

    12. I allefall en ting som er sikkert….. kjærest har nå ingen kjedelige øyeblikk med deg…… ikke vi andre heller…ler meg snart i hjel her og da har du et liv på samvittigheten….ha ha ha…

    13. Kreativ klessnor😅, bra det ikke var på rommet dåkkers det var då hett at alarmen gikk. Lykke til med styret i magen, håper han snart vil komme og hilse på dine fantastisk foreldre 🥰

    14. Må nu flir 😂 Dokker ser altså ikje mørkt på situasjon 😊 Flott med di boxeran t gardinkappe,siste mote 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg