Så gjennomført og utrolig hyggelig! (Bortsett fra henne som ble drept selvfølgelig. Slå på nyhetene!)

Tenk å ankomme ditt favoritthotell i Oslo og bli møtt av med en sengegave med ALT det beste du vet! Ringnes Lite, havreknekk fra Wasa, brun gomorgen, lettajones, coop-ost, tortillachips med salt osc. osv. ALT dette har jeg skrevet om i bloggen gjennom dette året, men visse ærlig talt ikke at det satt noen å tok notater, he he 😉

 

 

OG IKKE NOK MED DET!

Mamma hadde ombooket slik at hun var her til i morgen. 24 timer på samme hotell! 😀 😀 😀 og onkel P hadde fader meg også tatt turen! Vi skal ut og spise litt senere. Blir på Risbolle hvis vi får plass. Helt fantastisk mat!’

 

Møtte kompis på flyplassen i Alta. Ikke helt sikker på hvem det er grunnet munnbindet, men siden jeg naturlig nok ikke har så mange venner igjen, så fant jeg fort ut hvem det var 😉

 

Denne gangen var ALT korrekt! Trodde jeg.  Viste seg at jeg hadde munnbindet feil vei da jeg la bildet ut på fb. Fikk rettet opp i fadesen og på dette bildet er alt slik som det skal være.

 

Jeg ringte selvfølgelig politiet da jeg så denne fyren sitte å teipe sin egen kone inn i presenning og gaffateip. Hvor teit tror han folk er? For å være helt ærlig så gikk alle bare rett forbi, men jeg lot meg ikke lure! Jeg så naturligvis at det var en kone uten både hode og føtter . Man kan jo naturligvis bare spekulere om hvor disse delene er, men føler det er en jobb for politiet. Har viktigere saker å ta meg av. Skal i nitimen i morgen tidlig, samt Aftenposten A-magsinet. For ikke å glemme Drikraft i NRK P2 der jeg uforstyrret får nakke i en hel TIME til ende. Gleder meg! Liker å snakke om meg selv. Har lest at jeg er narsissist og bare bryr meg om meg selv. FAEN, avslørt!

 

Nå er det telefonmøte med min vakre ledelse på jobb. Tre stykker er syke i morgen og jeg er borte. Lar dette seg løse? Nei, men vi kan late som, he he 😉 Hvorfor sier man telefonmøte forresten? Kna man ikke bare si at man skal snakke i telefonen? Det er jo det man gjør. Jeg bare spør, men orker ikke svare. Sikkert noen der ute som vet bedre enn meg uansett. Det er det alltid og de har så rett. Herregud som de har rett! ALLE som er enig med meg tar i bete fall feil, i verste fall er vi idioter, dårlig utdannede, navlebeskuende og jeg vet ikke hva, så heretter stiller jeg bare spørsmål.

Ha en vidunderlig kveld! Jeg er oppriktig gald for at så mange av dere finner glede i mine ord. Glad for at dere følger meg på mine opp- og nedturer. Elsker de av dere som kan være uenig med meg i sak uten å idioterklære meg. Ingen kan være enig i alt. Jeg sitter ikke inne med den absolutte sannheten. Det gjør heller ikke du. Uansett hvor mange ganger du anonymt skruver at du har rett.

 

Legg gjerne igjen en anmeldelse av boken HER hvis du har lest den 🙂 Trenger ikke, men jeg blir glad 🙂

 

22 kommentarer
    1. Har ikke råd til å kjøpe boken din , men jeg har ønsket meg den til jul 😊😊 så håper den ligger under juletreet da 😊 Du er en herlig blogger , du er deg selv på både godt og vondt og med masse humør . Datter er heldig som har deg som far og virker som er veldig heldig med mor også 😊 Det er så flott at foreldrene tenker på barnets , det er så viktig 👍 og du har riktig , datter er ikke mindre glad i deg om hun flytter til mor , og jeg er trygg på at datter elsker deg like mye som før .Håper du har litt mindre smerter og kjærest har det bra . Rart en blir liksom litt glad i dere alle sammen , selv om jeg ikke kjenner dere . Hilsen Aud fra Nord Odal.

    2. Jahaja. Her var det mye.
      Jeg bare lurer på – hvorfor skal jeg kjøpe bagett hos deg når jeg får den billigere på coop?
      – hvorfor skal jeg spise din buffé når jeg kan kjøpe samme ingredienser på coop og få mye for pengene?

      Jeg er søkkskuffa når jeg ser på bildene. Coop serranoskinke – den du bruker i dine eksklusive bagetter?
      Extra (svensk) ost? Og det reklamerer du for?

      Har du fa… ikke skamvett? Er det forlaget så jæv… fattig at de må gå i billigdisken og handle? Hva med å støtte den NORSKE bonden?

      Nå må jeg gå i tenkeboksen, har bedt helgebsøket kjøpe med seg boka di, men nå er faktisk bon’kjærringa i tvil. Hvorfor skal jeg støtte deg når du reklamerer for utenlandsk billigmat?

      1. Ærlig talt, den stakkars mannen viser bare fram en personlig gave (eller rettere sagt dagsproviant) han har fått av forlaget sitt (som slett ikke driver i matbransjen). Selvsagt interessant å vite hva han har i baguettene sine, men det sier denne historien ingenting om.

      2. Har fått mye rar kritikk, men denne tror jeg er, unnskyld uttrykket, den dummeste jeg har hørt. Mener du på ramme alvor at jeg rasende skulle presset gavene ned i en pose og stormet inn på forlaget, kastet posen i resepsjonen og skreket at dette fant jeg meg faen ikke i! Ost fra Coop, vet dere ikke hvem jeg er?????

        Jeg ble glad for at de hadde ordnet. Da får jeg heller leve med å “miste” deg hvis du ikke tåler det. 🙂

    3. Jeg kan nok si at jeg så hva din mor følte i dag på GMN, men det blir nok heller ikke riktig. Jeg er ikke synsk og kan fortelle deg eller andre om hennes følelser. MEN det jeg kan si; hun var utilpass, ikke vant til kamera, og hun måtte sitte der uten deg. Ta vare på mamman din

    4. Måtte få med meg intervjuet på God Morgen Norge.😊Fikk hakeslepp da du sa du hatet din mor.😅Trodde i noen sek du var alvorlig.Du har virkelig utmerket deg.Ha et trivelig opphold i Oslo.🌸

    5. Har lest den.Syns den va kjæmpebra.Gleder meg til å lage noen nye retter av reinkjøtt.Leser din blogg.Lykke til videre.

    6. Du når stadig nye høyder med selvmedlidenheten din.

      Hborfor så stort fokus på dem som ikke kjøper «åpenheten» din? Hvorfor er ikke den hodeløse beundringen fra Gunda, Gerd og Liv-Bente nok?

    7. Kos deg masse me mamman din i Oslo❤ Ei fantastisk bok som fikk meg te å flire så tårene rant, men boka fikk åsså tårene te å trill av de som va trist å ont åsså. Kjæmpe masse fine bilder i boka. Mange oppskrifter som må prøves🤗 Har alt bestilt flere bøker som ska gis bort i gave🥰 Tusen takk for at du er du og for alt du deler med oss ❤

    8. Jeg er så langt enig med deg i mange ting, så da er jeg med andre ord en av idiotene. Men heller være idiot enn geni i denne sammenhengen. Hvis dine forfølger som spyr ut “fornuft” i tide og utide, uten å bli oppfordret til å dele sin fortreffelighet, er en del av den interlektuelle eliten, er jeg STOLT over å være idiot 🤓

      Masse lykke til på resten av “turneen”, måtte det bli en fantastisk herlig opplevelse som du kan plukke fram fra minnet og nikose deg med!!

    9. Det ser ut til å bli en hyggelig stund i hovedstaden 😄 Så lurt gjort av din mor, kos deg masse sammen med henne 🥰
      Gjengen på jobb finner nok en løsning. Det bruker å løse seg. Og blir det veldig vanskelig, så er vel ikke en onsdag den værste dagen i uka å stenge litt tidligere…?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg