Så kom fader meg politiet!

Det ble et voldsomt engasjement da jeg gjenbrukte 5 gamle balkongflagg som duker i stedet for å kaste dem, (les den saken HER), men at politiet skulle storme inn døren og legge meg i jern for grovt brudd på Flaggloven hadde jeg aldri i verden sett for meg.

 

Det var mange tanker som gikk gjennom hodet mitt da politiet kom inn butikkdøren tidligere i dag: “Det er faen ikke sant!” og “En ting er at folk anmelder meg for både overdreven julepynting, og nå 17.mai-pynting, men at politiet faktisk tar det seriøst er en RETTSKANDALE!”

 

-Hei, vet du hvor psykologen holder til? spurte hun.

 

“Ja, hun er i 2. etasje. Bare gå rundt hjørnet og inn inngangen på baksiden.”

 

Tror jeg begynner å bli paranoid…

 

Les også:
Flaggskjending eller respektfull (gjen)bruk?

 

 

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg