Så kommer man hjem…

Etter en dvalelignende januar, og delvis også februar, så er jeg nå i ferd med å “normalisere” arbeidsdagene igjen, og prøver å være hjemme til seks. Det er mye arbeid å drive for seg selv, spesielt i oppstartsfasen, men med min helse hadde alternativet vært sykemelding, arbeidsavklaringspenger og gudene vet etter det. Jeg måtte skape meg en ny arbeidsplass, nettbutikken, for å i det hele tatt være i arbeid. Der kan jeg sette meg etter 15 minutter uten at noe svies eller kunder som blir sure fordi de må vente.  Det tar den tiden det tar. Fristen for forsendelse er dagen etter klokka 13:00.

 

Eplekaken møtte meg da jeg kom hjem på lørdag. Det er vel ingen tvil lenger om at jeg ikke helt har klart “livstilsendingen” ennå, (er så enormt mye smaking fram og tilbake i forbindelse med kokeboken), (Som om det bare er der problemet ligger!), men prøver å være så flink som jeg kan. På lørdager derimot baker vi ofte litt, og derfor Kjærest sin fantastiske eplekake. Den er så god, beste jeg har smakt faktisk, men det som sto på lappen tok kaka, bokstavelig talt.

 

Fordi vi er glad i deg får du eplekake.

Fordi vi elsker deg får du “bare” halve.

 

Jeg syns teksten sier alt, om det meste.

Har definitivt valgt ut riktig dame å gifte meg med.

 

Jeg er en veldig, veldig heldig mann!

15 kommentarer
    1. Åhh, så koselig gjort. 🤗 ❤️ Ja, du har nok valgt rett dame, og ho har valgt rett mann. ❤️ Kroppsformen har lite å si, det er det indre som teller. 🤗

    2. Husk nu at vi er mange damer som liker at det er litt å ta i. Gir en form for trygghet på en eller absurd måte. Jeg ville ikke byttet ut min kosebamse men et stativ av en mann. Dessuten er sånne muskemanner med harde muskler ikke noe godt å kose på. I tillegg handler det om yrket ditt og truverdighet. En tynn kokk liksom??? Uansett: synes det er flott at du tør sette ord på at mannfolk også kan være misfornøyd med egen kropp og slite med selvbildet. Det skal man ikke kimse av.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg