SALATBARSJEF

Jeg skal bli pappa igjen! (Dessuten begynner jeg å bli gammel. Vondt både her og der har jeg også) og søker derfor etter en person som har evne, vilje og utholdenhet til å ta over roret på verdens største salat- og snackbar, Fy Fader, Norges kanskje mest geniale matkonsept. 10 meter varmmatbuffet, 6 meter kaldmatbuffet, 3 meter iskrembuffet samt Skandinavias største utvalg av slush.

Sammen med Hoftepluss er FyFader Altas største alkoholfrie serveringsted og mine 19 smått utrolige, langt over gjennomsnittlig pene, usedvanlig velduftene og rene ansatte omsatte for nesten en million hver i fjor. Kanskje du er den som gjør at vi bikker millionen pr ansatt?

 

DU:

  • Er kreativ og kan utvikle konseptet videre
  • Forstår viktigheten av gode rutiner og hygiene
  • Er en kremmertype og «Mersalg» er ditt mellomnavn
  • Vil gjøre alt som står i din makt for at våre kunder skal føle seg som det de er, unike.
  • Skjønner at suksess er hardt arbeid og er villig til å gjøre det som skal til for å få det til

 

JEG:

  • Tilbyr deg etter hvert en anstendig lønn
  • Bonusavtale fra første dag
  • Lover deg en ekstremt kreativ jobb der det nesten ikke finnes grenser hva du kan gjøre, bare det selger
  • Er ikke fremmed for eierskifte

 

Par oppfordres til å søke!

 

Ring meg på 913 80 129 hvis du/dere har noen spørsmål.

 

Kortfattet søknad med cv sendes til

[email protected]

Merk søknaden “Æ vil bli salatbarsjæf!” eller “Vi vil bli salatbarsjæfa bægge to!”

 

Tiltredelse: Kanskje aldri, men treffer vi på den samme tonen så kan du starte allerede i morgen tidlig. Møt velkledt, uthvilt og våken. Vask deg under armene. En god ansatt skal svette, men ikke lukte. Trenger ikke be deg om å smile, for det gjør du helt av deg selv. Du er liksom den typen som til og med smiler når du krangler. Fantastisk i et serviceyrke, men egentlig utrolig irriterende å krangle med slike folk. Vi får prøve å unngå å krangle så mye da.

 

Kulinarisk hilsen

Kokkejævel

 

Del gjerne over hele Norge og i Sverige

12 kommentarer
    1. Var i Alta i sommer, gikk ikke ann å være der uten å smake Ole Mattis Hætta. Herregud for ett godt måltid. Tusen takk for oppskrifta, har laget retten flere ganger men dessverre uten røkt reinkjøtt, det er vanskelig å få tak i der jeg bor. Hvitløksdressing din er bare helt konge. Bloggen er også helt fantastisk, rett fra lævra. Lykke te videre både te dæ , kjærest å resten av familien.

    2. Var i Alta i sommer, gikk ikke ann å være der uten å smake Ole Mattis Hætta. Herregud for ett godt måltid. Tusen takk for oppskrifta, har laget retten flere ganger men dessverre uten røkt reinkjøtt, det er vanskelig å få tak i der jeg bor. Hvitløksdressing din er bare helt konge. Bloggen er også helt fantastisk, rett fra lævra. Lykke te videre både te dæ , kjærest å resten av familien.

    3. Hei. Digger bloggen din, du skriver underholdende. Ang stillingsannonsen din. Jeg er riktignok sykepleier på Østlandet og gubben driver sitt eget. MEN hadde vi bodd i Alta hadde jeg lett søkt jobben!,,Flink til å lage mat😃😃😃🤣🤣🤣
      Hils Madamen og lykke til❤️💙

    4. Hallo der nord.
      Begynte tilfeldig å lese din blogg, og leser ikke regelmessig heller.
      Kun nå og da ,og lar meg underholde av skrivestilen din ,smilefjes.
      MEN, jeg blir “svett” av alle som MÅ komme med det negative i kommentarfeltet.
      Ærevære deg som gidder å fortsette !! (om noen nå misforstår ,så la meg presisere ; dette er ment positivt !)

    5. Er en veldig avslørende dokumentar på NRK 1. Den heter «Innafor» og handler om influencere, og blant mye annet, manglende merking reklame. 😅

      1. Har job blitt juni ?? du gjenkjennes i din skrivemåte . Mente du skrev en gang at du tok ansvar for de svake i samfunnet men du har visst flere intressefelt forstår jeg. Også reklame politi og annonse sjef for Altaposten og Aftenposten for å sikre inntekter der. Du må kjede deg mye

        1. Job har mange navn. Juni vet jeg helt sikkert fordi hen skrev det selv i kommentarfeltet til en annen blogger. Har også sett hen være forskjellige mennesker i en diskusjon. De var enige naturligvis og underbygget “hverandres” poenger. Jeg holdt på å le meg i hjel. Det var så åpenbart.

      2. Hei Juni. Når det åpenbart er reklame treng en ikke å merke det som reklame. Skjult reklame må merkes. Her er det vell ingen tvil?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg