Ser dere øynene hennes?

Det siste året har jeg blitt større. Det er ulike årsaker til det, men resultatet har i alle fall blitt en større mage. På dette bildet gjør jeg meg kanskje litt til og presser den ekstra ut, men ser dere øynene til Kjærest? Hun elsker meg likevel. Hun elsker meg uansett.

 

Vi bygger “rede” for tiden. Hageprosjekt. Gjør det fint. Skaper noe sammen før han kommer. De to siste ukene har vært helt voldsomme for forholdet vårt. I positiv forstand. Vi har virkelig, på hver vår måte, forstått hvor heldige vi har vært og hvor mye godt vi gir hverandre. Bare fordi vi er oss selv og det er nettopp det den andre trenger.

 

Jeg elsker henne og er ikke redd for å si det. Jeg vet hun elsker meg også, både med og uten mage. Vi har det fint. Vi har det godt. Vi klamrer oss ikke lenger til hverandre bare for å ikke drukne. Vi har kommer oss etter forliset. Vi overlevde. Og jeg tror faen meg vi kom styrket ut av elendigheten i tillegg.

 

God helg!

 

Så, skru nu opp det bildet og ikke stå der og heng! Dette har vi snakket om mange ganger. Jeg kommer når jeg har skrevet ferdig bloggen. Ikke så lenge igjen så begynn bare du. Elsker deg. Smask. Og suss.

 

 

 

 

 

 

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg