Sex på slutten av et svangerskap

Mange lurer sikkert på hvilke utfordringer man, bokstavelig talt, kan støte på og om hyppigheten går ned, eller kanskje opp. Jeg er en åpen og ærlig person, men slike spørsmål tenker jeg ingen har noe med. Det har ikke noe nytte for noen å vite.

 

Bloggen jeg skal skrive i kveld er av  like personlig karakter, men den føler jeg kanskje kan hjelpe mange. Slike ting kan jeg være åpen om, ikke sex og slikt. Det blir bare kleint.

Var ikke meningen å lure altså, men tror jeg er i ferd med å få humøret mitt tilbake og da blir det bare slik av og til 😉

 

Ønsker dere alle en sexy dag videre!

 

13 kommentarer
    1. Uff man blir kvalm av alle kommentarer på siden din. Håper virkelig ikke at datter les.
      Ikke måte på hvor engasjert kvinnfolka er rundt fødsel. Det er vel normalt at ungen kommer når den er klar for det, hvist det ikke er noe annet som er avklart rundt fødsel.

    2. Oi eller kjør på humpete veier.Det har vi nok av overalt.

      Ha en fin kveld med både de ene og andre.

    3. Humör er bra, og for meg er humor inkl sarkasme og ironi, den beste medisinen mot livet. Uten humör hadde jeg ikke taklet livet med alle utfordringer det bringer med seg

    4. Sååå enig, sexlivet er en privatsak. Men uansett…..ære være den høygravide kvinne som orker….🙈

    5. Sex i slutten på svangerskapet er jo en fin ting å gjøre for å få fortgang på fødselen, ikke like fristende for alle, men det skal vistnok hjelpe, siden har noe mddodnings fremmede i seg.
      Super mandag te dæ og kjæresten.

    6. Hva? Ingen saftige skriverier angående overskriften? Nei, nå skuffer du😂
      Hehe, bare kødder.
      Ha en fin dag videre, alle 3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg