Vil du?

Hvis vi ikke skulle finne på å slå opp i løpet av uken grunnet utroskap, (svært lite sannsynlig), eller hun avslører at jeg egentlig er både narsissist og moderne psykopat, (kan skje når som helst, og i grunn et Herrens mirakel at hun ikke har sett tegnene for lenge siden), så er dette min aller siste mandag i min mannsalder som ugift mann.

 

Jeg syns det er fint jeg og er ikke stressa i det hele tatt. Noe av roen skyldes nok sykdommen, og medisinene som følger med, for livet som deprimert kan være et veldig forflatet liv følelsesmessig, men først og fremst skyldes denne roen at jeg rett og slett syns hele “opplegget” virker lovende. Jeg vil være bastet og bundet. Så lenge jeg blir behandlet noenlunde ordentlig, så har jeg ingenting i mot å være en slags slave. Riktignok en velfødd og dårlig trent utgave, men slave er slave 😉

 

Akkurat nå er klokka ti over seks. Må kjøre om bare noen få strakser. Første rett skal fotograferes allerede klokka ni, og jeg har ennå masse småforberdelser som må gjøres. Først og fremst kutting, men alt tar tid og plutselig er klokka der. Gleder meg til vi er ferdig. Kommer aldri mer til å lage en kokebok med åtti retter, he he, men jeg har allerede ideer om i alle fall to ny kokebøker etter dette, men alt kommer vel an på salgstall. Selger denne godt får nok ny kontrakt, men blir den en flopp er nok min tid ute.

 

Så derfor spør jeg deg, for Gud vår Skapers ansikt, og i disse vitners nærvær, vil du, kjære leser, kjøpe Den store k(l)oke boken når den ligger ved din side i bokhandelen til høsten?

 

 

55 kommentarer

Siste innlegg