Six minutes of fame…

Så sitter vi her da, fredags kveld, på Tromsø lufthavn. Nesten tre timer igjen til flyet til Alta letter. Hjemme rundt klokka elleve. Kjedelig? Jepp! Det var fullt på direkteflyet da TV2 bestilte billetter, så da ble det i stedet en nesten sju timer lang hjemreise i stedet for to. En time reisetid for hvert minutt man var på TV, og det bare den ene veien. Hva gjør man ikke for fame and glory, ha ha.

 

Det har vært en lang, men innholdsrik dag. Mange minner som vi kan ta med oss. Som binder oss enda tettere sammen. Vi to. Helt på starten av det som kan bli et eventyr. Skjer det ingenting har vi i alle fall hatt det sinnsykt artig i lag. Og Datter har noe hun kan skryte litt av på skolen på mandag. Tix liksom!

 

Tacofredag! Vi fant oss et sted her på flyplassen i Trømsø som serverte noe som kunne minne om taco. Var egentlig helt greit på smak. Hjemmelaget salsa og guacamole. Stort pluss! Ellers er det jo bare vommfyll, men fredag er fredag.

 

Hjemme sitter Kjærest, unnskyld, Forlovede, og venter på meg. Har jo bare sett henne et par timer etter at jeg fridde, og heldigvis fikk ja.  Jeg gleder meg sånn til å se henne igjen. Klemme på henne. Kysse henne, først lett, så litt mer intenst. Stryke henne forsiktig over ryggen. Sirkle meg sakte og umerkelig nedover,helt til jeg treffer steder som ikke nevnes på normale blogger. Heller ikke denne. Lyset slukkes.

 

Har fått så mange lykkeønskninger fra dere i dag. Det har vært så utrolig koselig! Jeg visste at dere så på og ønsket meg alt godt, så var ikke nervøs i det hele tatt. Jeg visste jeg var blant venner. Tusen takk!

 

Og for dere som lurte: Ja, jeg ble invitert tilbake for å lage mat sammen med Wenche. Ingenting er spikret ennå, men blir nok før jul en gang. Det gleder jeg meg skikkelig til.

 

Ha en fantastisk fredagskveld, kulinaster!

 

 

 

 

 

29 kommentarer
    1. Du var flink på tv du, som om du ikke har gjort noe anna enn å være på skjermen😊

      G L E D E R meg til du skal på tv igjen ✌✌

    2. Du er bare helt konge. Du gjorde bra figur i går, og jeg storglezer meg til å se deg igjen sammen med Wenche. Og hver gang jeg er i Alta, er jeg og spiser på Hoftepluss. 😍 Utflytta finnmarking

    3. Du er bare helt konge. Du gjorde bra figur i går, og jeg storglezer meg til å se deg igjen sammen med Wenche. Og hver gang jeg er i Alta, er jeg og spiser på Hoftepluss. 😍 Utflytta finnmarking

    4. Tusen takk … igjen…. Wenche er heldig som skal få utveksle erfaringer og kunnskap ilag med dæ. Gi oss et tips når du vet når det blir Gleder meg til forysettelsen. God helg til deg og dine nære og kjære

    5. Gøy å se på frokost-TV i dag! Savner «Gull av gråstein»-programmet, så det skal bli fint å se deg kokkelere med Wenche. God tur hjem til forloveden😊❤️!

    6. Så bra at dokker to har hatt en kjempefin dag! Og gleder meg til at du og Wenche skal koke ilag. God tur hjem😊

    7. Oi, det var artig å høre, det må jo være spennende for Wenche å få oppleve deg over grytene 👏👏👏👏 God tur hjem, hils sjåførene 💚hvis dere reiser grønt 💚😉

    8. Du var kjempeflink på TV i dag, skjønner godt du ble invitert tilbake! 👍🏻Gleder meg til å følge med videre. 😊

    9. Heilt konge du Asbjørn 😊
      Dettan e bare starten på det nye kapittelet👍
      Ønska deg all fantastisk magisk lykke videre 😍

    10. Ikke overraskende at du skal lage mat med Wenche. 😊 Før du vet ordet av d så har du eget matprogram på en eller annen kanal. 😜😂 Hadde ikke blitt d minste førfær. 👌😄

    11. Så bra 👍😊 Håper du lager Mattis eller lavvo! De er jo en av dine signaturrettet 😉👍 Vel gjennomført intervju! Det så ut som du var vant med kamera!

    12. God tur hjem til Alta 😊 gleder meg over at du slår knock out på alle bloggerene 😄 du har en blogg med mening 👍 Lag deg ei god helg med datter og forlovede 💕

    13. Wow, kjøkkentjeneste ilage Wenche blir himla bra👏👏
      Kos dæ ilage dine deinna flotte høsthelga🍂🍁🍂

    14. Så kult at du skal tilbake 👍👍👍 Kokkejævel spesial 😃 Du har heldigvis erfaring med kokke-TV 😅 Vel hjem!

    15. Du kommer til å lykkes med det meste. Du er kjempeflink. Ser frem tjl å følge deg og dine videre👏👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg