Søndagsåpent

Reklame | Julegavebutikken Kokkejævel.no

God morgen vakre mennesker! Vinter og god julestemning i Alta i dag. Jeg har stasjonert meg på jobb og er klar for en skikkelig pakkedag slik at jeg får sendt alt av gårde med posten i morgen. Pakker, altså forsendelser med sporing, leverer jeg inn på Rema 07:00 i morgen tidlig. “Brev”, altså pakker uten sporing, trenger jeg ikke levere før 14:30.

 

Siden jeg først er her og jobber, så tenkte jeg at jeg like godt kunne ønske dem som ville det innom og titte. Selve butikkdelen er under 100 m2, så regner med at det er lovlig. Hvis det ikke er lovlig kan jeg sikkert bare si at “jeg er fryktelig lei meg for at jeg ble oppdaget, men misforsto bare regelverket og lover at jeg ikke skal misforstå akkurat dette regelverket flere ganger.” Noe i den duren.

 

Minner om at det fortsatt er 25% rabatt på hele den saltfrie krydderserien min. Tilbudet varer fram til midnatt.

 

Eller føler jeg meg mye bedre i dag. Har vel egentlig vært fryktelig syk hele denne uken, og burde vel strengt tatt holdt sengen og stengt butikken, men det har jeg rett og slett ikke råd til. Jeg har ingen vikar som kan steppe inn ved behov. Alle koronatestene har vært negative, senest den jeg tok i går. Er dessuten også dobbeltvaksinert. Orker ikke bruke ordet “fullvaksinert”, for er det noe vi har lært nå, så er det at vi slett ikke er “fullvaksinerte” etter to doser. Syns myndighetene og media burde slutte å bruke det begrepet. Det er både feil og villedende.

 

Hvordan det går hjemme? Joda, bedring der også. Både Lillebror og Konemor har mer eller mindre vært nede for telling i flere uker, men det virker som om de også er i ferd med å bli friske. Han var i alle fall i et voldsomt godt humør da jeg dro. Han har fått sånn “storguttansikt” nå. Dere vet, når babyfjeset forsvinner og gutten kommer fram. Det gjør meg litt beroliget, for jeg har hatt så dårlig samvittighet for at lille ungen skal bli storebror, men når jeg ser nå hvor stor han har blitt, og tenker at han kommer til å bli veldig mye større de tre månedene igjen til termin, så blir jeg litt beroliget. Dette kommer til å gå veldig fint.

 

Jeg husker i hine hårde dager da guttene var små. Han minste lå i vogna, han mellomste satt på søskensetet og han største sto på ståbrettet festet til vogna. 0, 2 og 4 år. Det gikk, men det var et slitsomt tiår. Så ærlig må jeg være.

 

Nei, kan ikke sitte her og kukelure! Må hive meg i pakkingen. Klikk i inn på julegavebutikken Kokkejævel.no og se om du finner noe godt til deg selv eller de du er glad i. Jeg blir her i alle fall fram til 16:00 hvis du tenkte å stikke innom fysisk. Da må jeg nok hjem, for jeg har blitt fullstendig hekta på “Broen”. Er på 4. og siste sesong nå. Jeg gruer meg til det er over.

 

 

5 kommentarer
    1. Hei. Jeg har bestilt pinnekjøtt også står det att det bør fryses hvis det skal lagres. Hvor lenge kan det ligge uten og fryses? Jeg så på sporing av pakke att det var forventet levering onsdag 1/12, dere sendte det i dag.
      Mvh Tom Ekeberg

    2. Mange pakker å sende høres veldig bra ut 😊 Godt å høre at dere alle er på bedringens vei 🙏

      Enig med deg, vi er så absolutt ikke fullvaksinerte. Broen har jeg hørt om, men har ikke sett 😊 Men det lover godt når det er en serie du ikke vil skal ta slutt, så jeg får sjekke den ut.

      Ha en god søndag 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg