Sorry folkens, men vi har lurt dere trill rundt!

For liksom å prereklamere for ChritineEmilie, Selveste Konemor, sin kommende blogg, så viste jeg fram et bilde der hun holdt fram et sirupsaltet fenalår fra Mydland,( les innlegget HER) og lovet å trekke ut en vinner blant alle som skrev “ChristineEmilie, jeg vil lese om livet mellom maskene!” 415 forventningsfulle mennesker kastet seg over tastaturet og skrev de magiske ordene.

 

Vi tok fenalåret med oss hjem og skrev på bloggen i går at vi skulle trekke det i dag tidlig, men tilfelle ville at det lå der og fristet så grønnjævlig på kjøkkenbenken at jeg til slutt ikke maktet mer, gikk inn på FB og skrev selv i kommentarfeltet: ChristineEmilie, jeg leser gjerne om livet mellom maskene!

 

Jeg framskyndet trekningen og tror du fader meg ikke at det var jeg vant! 😀 Med god samvittighet, litt i alle fall, hadde jo vunnet det ærlig og redelig, åpnet jeg låret, tredde det ned på stativet og begynte og gnage. Herre Gud så godt!

 

Nei da, tuller bare litt. Vinneren er:

 

Bien

Merkevarebygging er en møysommelig og lang prosess, men uhyggelig kort til total ruin. Nettbutikken Kokkejævel var en genialt ide’. Samle de beste av de beste småskalaprodusenter under din paraply i blogguniverset der du er konge.

Småskalaprodusenter som bygger på tradisjoner gjennom generasjoner. Må innrømme at jeg tenker på dem. Mulig de ikke leser blogger. At de ikke har fått med seg at de “klistrer” sin merkevare i pannen til en sur, middelaldrende sutrende, narsissitisk, sexualisert (dine ord) .

Kloakkrottene på kvinneguiden, som du kaller dem, har mye markedsmakt, brukt før mot utlevering av barn, kroppspress og manglende merking reklame i sosiale medier. Med stort hell. Kvinneguiden er Norges største nettsted med 2 millioner lesere daglig. Mye rart der, men også mange intelligente oppegående mennesker.

Veldig mye mulig at kundene til dine solide merkevarer er blant dem.

 

Oi sann, var da voldsomt, men takk likevel for omtanken for mitt omdømmes endelikt, men dette skulle i utgangspunktet være en hyggelig konkurranse for å skape litt blest om Konemors kommende blogg. Hvis det er greit for deg så trekker jeg igjen, for du hadde jo egentlig ikke skrevet “kodeordet” heller. Ellers veldig hyggelig at du bryr deg 😉

 

Ny vinner er:

Siv Anita Rossi

Christine Emilie, jeg leser gjerne om livet mellom maskene 💗

 

Gratulerer til deg! Send oss en mail på [email protected], med adresse og telefonnummer, så kommer det et lår i din retning før du vet ordet av det.

 

Nei, nå er det fotografering. Til arbeid, kamerater!

 

 

 

 

9 kommentarer
    1. Om du/dere virkelig hadde gnafset i dere den premien, kunne det brått vært mitt endelikt, for jeg klarer nemlig ikke å stoppe å flire bare av forestillingen av hvordan dette ville tatt seg ut (hahaha)

    2. Gratulerer med dagen. I skrivende stund får du bade i kloakken hos Kvinneguiden. Nr. 1. Er ikke sikker på om verdens beste mørpølse, Strandamør liker å kveile seg rundt deg i samme kloakken.

      Et lite apropos…. Egmont er eier av både Blogg.no og Kvinneguiden. Du genererer mye penger i kassa 😉

    3. “Bien” bør også få et fenalår som fått plaster på såret etter at du trakk ut ham/henne vinner av konkurransen.
      Men det er min mening.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg