Spontansignering i Tromsø, torsdag og fredag kl. 18-19:00!

Reklame | Kokkejævel

Vær hilset, Tromsø! I dag setter jeg meg i bilen sammen med Kjærest og Datter og tar oss en kjapp norgesferie til Nord-Norges hovedstad; vakre Tromsø by. Vi gleder oss skikkelig til å besøke deg!

 

Egentlig skulle vi kjøre en tur til Finland for liksom få oss en “utenlandsferie”, men språket er helt uforståelig og dessuten er det så langt å kjøre. Har bare klart å ordne meg TRE dager fri. Da ble det Tromsø i stedet og det tror jeg blir enormt bra!

 

Jeg har mange fans i Tromsø og derfor tar jeg sjansen på å arrangere en aldri så liten “spontansignering” i lobbyen på Clarion Hotel With i Sjøgata torsdag og fredag kl.18:00. Vi venter med bokhandlersignering til i september, for det kreves litt mer markedsføring. Dette gjør jeg mest fordi jeg har lyst til å treffe “blodfansen” i Tromsø.

Jeg har jo ikke peiling på hvor mange som kommer, men håper på mer enn EN. Er så pinlig å orge og styre på hotellet, med bord og stoler, så kommer det ingen. Stjerneforfatter liksom, he he! 😉

 

Uansett antall oppmøte: Vask fingrene, sprit dem på oppsatte stasjoner og hold avstand!

 

Det bil også bli mulighet for å ta bilder sammen og, best av alt, Kjærest og Datter vil også være der! Kanskje det også vil være mulighet for en signatur fra dem, hvem vet 😉

 

Så, opp og  hopp og stikk til en valgfri bokhandel, kjøp boka og kom ned på Hotel With i dag klokka 18:00. Har du fått boka i posten og ønsker et bilde eller en personlig hilsen, så er du også hjertelig velkommen og vel så det 🙂

 

Kommer du eller?

Foto 1: Ann-Kristin Gundersen
Foto 2: Elisabeth Bjørndalen
Foto 3: Veronica Lyngdal
Tusen takk for lånet!

 

Del gjerne innlegget slik at flest mulig får det med seg, samt kanskje dele det i oppslagstavler og slikt. På forhånd tusen takk 🙂

 

(Og til alle dere andre som tok oppfordringen min i går kveld og sendte meg bilder av den vakre byen deres: Tusen hjertelig takk! Enormt mange fantastiske bilder.

Skal lage et innlegg der jeg bruker bildene, men fikk så uhorvelig mange at det tar timevis å få det inn i bloggen. Krediteres skal det jo også. Tar det etter hvert. 🙂 )

 

 

11 kommentarer
    1. Neste gang du tar deg en Tromsø tur så må du ta med deg knivene dine så skal jeg slipe de #sylkvass 👍

    2. Der sko man ha vært 🤩 og ikke minst ha stått på veien ( rett etter Oteren ved brua i knappsvingan) å vinka med flagg😍 men no e vi på ferie i Finnmark 🤪e i Alta enda , va å spiste på fyfader i går , ( vi har feriert i Finnmark i ca 35 år. Å husk fartsgrense i apaija og oteren der står dem nesten kvær dag og tar syndere i hopetall 😘😘😘😘🥰🥰🥰🥰🥰

    3. Lykke te i 9000 byn🤗 Håper veldig mange kommer🤗 Va der i går så bli ingen tur hverken i dag eller i mårra desverre, men ønsker dokker alle 3 et fantastisk opohold💖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg