Suksess!

Reklame | kokkejævel.no

Det bare eksploderte. De to siste dagene har den lille nettbutikken til Kjærest og meg omsatt for over 100 000 kroner. Det er helt vilt! Jeg jobber på spreng for å få tak i varer nok, og vi går fri for de mest populære produktene, røkt havlaks, tørka reinkjøtt og tørka reinhjerte, hele tiden, men like fort som det er tomt så får vi inn ny ladning, og det er bare å hive seg i pakkingen igjen.

 

Pakkingen ja. Er dere egentlig klar over hvor mange pakker det er snakk om? Ikke jeg heller, men det er mange! Og alle disse skal sorteres, pakkes og merkes. Vi jobber fra tidlig morgen til sent på kveld. I går kveld måtte jeg bare si stopp til Kjærest. Vi kom ikke til å bli ferdige uansett, så bedre å vente til i dag etter jobb.

 

Artig at det går så godt! Det er jo ikke akkurat fete tider nede på senteret, så utrolig deilig å kunne bygge opp en parallell bedrift som kan sikre framtiden hvis alt annet skulle ryke. Og det vet man aldri i disse tider. Det er mange som kommer til å gå på ræv, som vi sier her oppe.

 

Lunsjen min er snart over, men jeg kan røpe at vi legger ut mer røkt havlaks i kveld. Kan også fortelle at vi får inn mer tørka reinkjøtt på tirsdag eller onsdag, så litt tørka reinhjerter. Ellers kommer det mange andre produkter i løpet av helga som er verdt å spise. Må bare ta det litt pø om pø, for både Lillebror og “dagjobben” min krever sitt.

 

Sjekk ut nettbutikken min HER

 

Og tusen takk for handelen!

 

 

7 kommentarer
    1. Fantastisk det fortjener dere.
      Bra å ha flere ben å stå på i disse dager.
      Hvil dokker nu også.
      Håper lillebror har det bra også.
      God natt

    2. Sånn som du og dine står på.. så førtjene dokker en skikkelig opptur.
      Som selveste Donald bruke å sei, ” it’s a tremendous sucess”
      Hiv dokk i pakkinga.. 😁👍🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg