Taper 20-30 000 hver eneste dag!

Av en eller annen merkelig grunn er jeg i så godt humør for tiden at selv om verden står i fare for å kollapse økonomisk  når tid som helst er det faktisk midjemålet mitt som er min største bekymring akkurat nå. Med ulike grep tror jeg at jeg har sikret bedriften ut april hvis det skulle bli stengt helt fram til mai, og det gir meg litt ro på den økonomiske fronten. Skulle vi bli stengt så lenge vil jeg imidlertid “tape” 20-30 000 skritt om dagen. Det er det jeg ca går i løpet av en arbeidsdag og som er den viktigste enkeltfaktoren for at jeg ikke har passert 200 kg for lenge siden.

 

For å kompensere for dette tapet kan jeg selvfølgelig vandre gatelangs hele dagen, men jeg gjør jo ikke det og da frykter jeg det aller verste: Jeg må faktisk redusere kaloriinntaket. Måtte Gud være med meg! Jeg som er så glad i kalorier. Det er fryktelig synd på meg.

 

Nei, nok sutring! Klokka er sju og jeg skal straks gjøre noe fornuftig. Skal faktisk bake rundstykker til Kjærest står opp. Fikk sikret meg 8 kg hvetemel i går etter å ha nedkjempet en hel gjeng med damer som var ute i samme ærend. Ja, jeg brukte skitne triks, sprutet Jifspray i øynene på dem for å blende dem, men en hver må sørge for sine i disse tider. Dopapir sørget Kjærest for i forrige uke, men hun måtte både slå og bite for å sikre seg en sekk. Heldigvis har det roet seg litt nå.

 

Skriver mer ut over dagen. Klikk gjerne innom så jeg kan betale husleia hvis alt skulle gå fullstendig åt skogen, he he. 😉

 

Hold avstand, vask hendene og følg myndighetenes råd!

15 kommentarer
    1. Bare en ting å gjøre da- ut og gå. Gå til skrittellern viser 15000 skritt, så snur du og går hjem😉

    2. Nowy projekt Zarabiaj nawet 500zł w dzień!

      Zarabiaj w domu po pracy lub na stałe od 500 do 1000 dziennie!
      Nowy system z ograniczona liczbą miejsc!
      Wejdź w demo a jak będziesz już gotowy wpłać pierwszy depozyt który zwróci się już po 24h
      Nie czekaj system tylko dla pierwszych 20 osób
      https://inwestcrypto.com.pl

    3. Hei på deg;)

      I disse tider,kan ikke du ta et kokkekurs med dine følgere?
      Jeg er 58 år å glemt mammas sine kjøttkaker og svigermor sin kålstuing,god gammal god husmannskost…:)

    4. Lykke til med bakinga, skal bake i helga (tror eg)ellers må du og kjæresten myte en god frokost,og resten av dagen.🤗👏😊🌻

    5. Tenker også tanken på å bake brød i dag. Blir ikke morrasbrød, for jeg har ting å gjøre først 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg