Topptur nummer 70 på rad!

Etter direktesendingen på helleristningsfeltet, (tusen takk til arkeolog Rune Normann som tok oss med på en helt utrolig reise!), droppet jeg Komsalaia og gikk heller rett opp på Hjemmeluftstoppen. Selv om turen er litt Kortere enn mektige Komsalaia, så var dette uansett topptur nummer 70 på rad. Feiringen ble en rødmusset selfie.

 

Så bar det hjem til stille hus igjen. Lilllebror og Konemor har lagt seg. Kjenner at det er greit en liten stund, men orker ikke dette opplegget veldig lenge. Grenser for hvor mye jeg skal ofre for andre. Føler det var riktig av meg å selge. Mennesker må jobbe, men ikke hele tiden. Mennesker kan ikke bære alles små og store byrder på egne skuldre et helt liv. Jeg gleder meg så inderlig til høsten at dere aner ikke.

 

Jeg avslutter nå. Skal dusje vekk dagen, spise litt, (sikkert mye) og deretter legge meg som en rundball på sofaen og sovne relativt kjapt. Ny dag i morgen. Fredag. Ukens desidert beste dag. Deretter følger lørdag. Deretter søndag. Før en ny uke er i gang. ( Alt jeg heretter følger slettet jeg før jeg postet innlegget. Best slik.)

 

Kjenner jeg blir i litt dårlig humør når jeg skriver disse innleggene, men snart er det slutt. Jeg gleder meg veldig.

 

Kulinarisk hilsen

Kokkejævel

Utålmodig

8 kommentarer
    1. Lena: Tips: følg dine egne råd.

      Kokkejævel: jeg er imponert over 70 turer på rad! Jeg henger langt etter for å si det slik… Lykke til med diverse prosjekter.

      1. Jeg leser bloggen fordi jeg er opptatt av sosiale mediers påvirkningskraft, og hvilke virkemidler som brukes av influensere.
        I denne settingen er Kokkejævel utrolig interessant, måten han lokker publikum innpå med en sterk og kynisk bruk av virkemidler. Uhyre spennende å følge med på.

    2. Imponert:) Gikk en topp sjøl i går og har problemer med å gå vanlig i dag 🙂 Håpe du klare å slappe litt av no da salget e over. Håpe dokker får fint vær no videre i Alta og at turan blir solfylt.

    3. Hva med å gjøre deg selv og leserne en tjeneste og bare dropp den klaginga på hvor travelt du har det, hvor lite du ser familien og mye du har ofret i nesten hvert eneste innlegg.
      Spre matglede, der har du noe å komme med.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg