Tre retter igjen!!!

Reklame | The Kokkejævel

Kjenner jeg begynner å bli passe, for ikke å si pisse, lei nå! Trodde faktisk jeg bare hadde småkutting igjen, men når jeg satte alt ut så jeg at jeg faktisk manglet hele tre retter, og den ene har jeg faktisk glemt å handle inn til. Jævla amatørmesseig, men heldigvis for meg så eier jeg et visst smattested ved navn Hoftepluss og FyFader, og jeg vet jeg finner det jeg trenger der.

Litt juks må da være lov, selv om konseptet er at alt skal jeg lager skal kunne tilberedes på en hybelkomfyr. Snobbekokken du liksom!

 

 

Som dere ser så er jeg nede i nettbutikken nå. Skal pakke ordrene som skal sendes i morgen, for det rekker jeg naturligvis ikke i morgen. Derfor, skal du ha noe tilsendt, så bestill HER nå. 🙂 Blir det stor pågang, så kommer jeg tilbake i kveld og pakker etter at jeg er ferdig med maten.

 

Må jobbe nå. Fortsatt fin, forhåpentligvis, søndag!

 

 

5 kommentarer
    1. Hei!
      Alle disse matrettene som du har lagt og presentert siste uker på bloggen, vil de komme ut i egen kokebok?
      Ps: Har mottatt masse, gode kokkejævelkrydder. Veldig bra de (fleste) er uten salt 👍

      Mvh Helen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg