Tror egentlig ikke dere aner hvor mye det betyr for oss

Hver eneste dag er det mennesker i dette landet som finner ut at de ønsker å glede oss med en liten gave, et brev, en blomst, en melding, en oppmerksomhet. Noe er kjøpt, mye er hjemmelaget. Som regel er det anonyme avsendere, og derfor helt umulig å få takket dere personlig. Denne sto på kontorpulten min i morges da jeg kom på jobb. Aner ikke hvem den er fra, men man blir så inderlig glad. Noen har tenkt på deg.

 

Folk som mister, mister ofte hverandre. Det ønsker vi for alt i verden ikke. Derfor prøver vi så godt vi kan å skape gode øyeblikk og dager, både for hverandre og for Datter. Det er ikke alltid vi får det til, men vi prøver så godt vi kan. Alle disse gavene fra dere gjør denne jobben litt lettere. Dere tenner hundrevis av lys som gjør mørketiden litt lysere for oss.

 

Ønsker egentlig bare å si tusen takk. Har takket før, men kan liksom ikke få takket mye og ofte nok. Tror egentlig ikke dere aner hvor mye dette betyr for oss alle tre. Det at dere bryr dere. Om oss.

 

Gleder meg til å komme hjem og gi Kjærest denne nydelige dekorasjonen, og den fotmassasjen som jeg fikk i kalendergave, den skal jeg sannelig gi tilbake til henne!

 

Tusen takk!

31 kommentarer

Siste innlegg