Trykkeriet i brann. Boka er utsatt!

Reklame | Ark.no og Kokkejævel

Det er jo nesten som man må le, men det gikk heldigvis ikke menneskeliv i brannen. Dere som allerede har forhåndsbestilt har fått mail fra Ark om at boka er utsatt fra 3. til 10. september. Flaks for dere andre da, at dere nå faktisk rekker å forhåndsbestiller før jeg reiser ned til Oslo for å signere REKORDMANGE bøker!

 

Dette er nok en bok som favner noget bredere enn den forrige boka, som i stor grad var en slags selvbiografi skrevet i skyggen av en tragedie så stor at jeg blir kvalm bare av å tenke på den, og i sola av en voldsom interesse fra hele landet.

 

Denne boka handler ikke om meg, men om deg! Om det du og din familie skal ha til middag, hver eneste dag. Uke etter uke. Måned etter måned. År etter år.

 

Travelt har man det også. Greit da med en bok med  (ganske) sunne, (veldig) kjappe og (meget) gode middagsoppskrifter som dekker hele året.

 

75-80 (husker ikke helt hvor mange, men det er mange!) middagsoppskrifter PLUSS 30-40-50 (samme problem her…) oppskrifter på tilbehør, sauser, jevninger, dressinger ol. Man spiser jo ikke 365 forskjellige middager i året, men med 75 fantastiske oppskrifter, inkludert juleoppskrifter, så tipper jeg du er rimelig berga hvis du står fast en dag på HVA DU SKAL HA TIL MIDDAG.

 

Foto: Frikant

Vi fotograferte fem mandager på rad. Her ser den resultatet av EN av disse mandagene.  ALLE rettene kan lages av en hver oppgående person over 14 år! Perfekt som konfirmasjonsgave, innflytningsgave til poden/podinen eller rett og slett et oppslagsverk for deg og din familie. Selv jeg, som faktisk har SKREVET denne boka gleder meg til jeg får den i hende, for også jeg trenger veiledningen av og til. Spesielt når det kommer til kjernetemperaturer. I boka finner du SELVSAGT en tabell som viser når alle stykningsdeler, pluss ulike fiskeslag, er perfekt tilberedt. Enkelt!

 

Bestill oppslagsverket “Hva skal vi ha til middag?” HER, og du rekker å få den i signert utgave. Jeg lover å sende en ekstra tanke til deg når jeg signerer 😉

 

 

 

 

Kulinarisk hilsen

Kokkejævel

Stolt kokebokforfatter

 

PS! Det er ikke så lenge til jul. Nevnte jeg at dette er en bok som absolutt alle som lager middag kommer til å få bruk for. (Til og med de som er litt flinke)  Dette er IKKE en kokebok som blir stående i hylla. Denne kommer til å bli brukt!

 

PS2 Kommenter gjerne på FB er her om du har bestilt 🙂 Ingen tvang altså, men jo flere kommenterer, jo bedre synlighet på FB. 🙂 )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hæ, har du ENNÅ ikke bestilt???
Bestill boka HER og bli ferdig med julehandelen allerede her og nå 😀

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vi smattes!

21 kommentarer

Siste innlegg