Tusen takk for at jeg fikk æren av å være din sjef!

I dag hadde dessverre Yaleen sin aller siste dag hos oss. Jeg er både glad og trist. Trist siden jeg mister en av de aller beste deltidsansatte jeg noen sinne har hatt på mine snart 19 år som sjef. Nitten år ja. Yaleen har akkurat fylt 19 år, men jobber like godt som meg. Han kan naturligvis  ikke like mye, men han prøver.

 

Jeg skrev at jeg var både glad og trist, eller glad er vel kanskje ikke riktig ord å bruke, for det er en tragedie for bedriften å miste en så fantastisk kar som Yaleen, men jeg er veldig glad på hans vegne. Ansatte som har gitt så mye av seg selv og som har jobbet så bra ønsker man jo bare virkelig alt godt. Han er nitten år og har livet foran seg. Da trenger man en utdanning og når skolen i Drammen plutselig ringte på mandag og sa han hadde fått plass, men måtte møte allerede til helgen, så ble han naturligvis møtt med alt som fantes av forstålese fra min side at det ble litt trøblete å jobbe såp mye denne uken. Derfor er dette hans siste dag. Jeg kjøpte blomster til ham. Det er det ikke så ofte jeg gjør, men syns liksom han fortjente det. Han har stilt opp for meg så mange ganger at jeg følte han fortjener å bli æret med en oppsats.

 

Lykke til videre og velkommen tilbake! 😀

 

Til framtidige arbeidsgivere: Får du inn en søknad som er underskrevet av en YALEEN SHARMA  så trenger du ikke innkalle ham på intervju en gang, men bare skrive en LIVSTIDSKONTRAKT umiddelbart  og lokke ham med gull og grønne skoger får å få ham til å skrive under. Du kommer ikke til å angre!

 

DELTIDSANSATT SØKES

Siden Yaleen plutselig reiser bort på skole, så har jo jeg en ledig stilling som må fylles allerede fra neste uke. Fast jobb annen hver lørdag, samt en til to dager i uken pluss “krisevakter” hvis noen er syke.  Send søknad til [email protected] og merk den med “deltidsnattsatt”

Kvalifikasjoner:

  • Over 17 år
  • Glad i folk og ikke redd for å vise det
  • Liker en jobb der man faktisk må jobbe når man er på, ja nettopp, jobb
  • Tempo
  • Forståelse for at kvalitet krever det lille ekstra
  • Må ville jobbe i skoleferier
  • Sikkert mer, men det tar vi på intervju

 

Tlf  913 80 129

 

 

 

16 kommentarer
    1. Hei, på gjennomreise i Alta var vi innom og spiste på restauranten din, Hoftepluss. Fikk anbefalt « Lavo Lars» som smakte meget godt 😀. Vi var så heldige å bli ekspedert av den smilende medarbeideren din som jeg nå ser skal slutte. Lykke til videre til Yaleen. Har nå lest boken din, og ønsker deg alt godt videre, både mht jobb og privat. Mvh Irene

    2. Det måtte være en stor ære for din arbeidskar å bli gjort stas på,med blomster og fantastisk anbefaling for andre arbeidsgivere👍. Du vet virkelig å sette pris på dine arbeidere,ikke alle som opplever det på jobb🤔. Det går du foran som et godt forbilde😍.

      1. Ja, han ble veldig glad. Når det er sagt, det er slett ikke alle ektrahjelper som får blomster hos meg når de slutter, men Yaleen har virkelig blitt en av mine mest betrodde menn 🙂

      1. jeg så ikke den før jeg leste kommentaren din. Jeg leste “deltidsansatt” sånn rent automatisk..hehehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg