Tusen, tusen takk for nominasjon(ene)!

Det er nesten ikke til å tro, men den tette kokken med den vonde skulderen fra kulden og mørkets rike er ikke bare nominert til en Vixen Awards. Heller ikke to. Tre? Nei, til hele fire priser! Er det mulig? Det er deres skyld!

 

Skal innrømme at jeg ikke ble veldig overrasket, såpass cocky må det være lov å være, over at jeg ble nominert som Årets stjerneskudd. Jeg har jo tross alt hatt ca over halvparten av førsteplassene på bloggtoppen siden jeg skrev mitt første blogginnlegg torsdag 12. september 2019  kl. 17:10, men at jeg i tillegg skulle bli nominert til Årets gullpenn, Årets influencer og sist, men ikke minst, Folkets favoritt hadde jeg faktisk ikke en gang håpet på. Langt mindre trodd. Konkurransen er for sterk. Sa jeg tusen, tusen takk? Tusen takk!

 

Så nå er det bare å presse kokkekroppen inn i den alt for trange dressen og ta med seg Kjærest til Oslo. Klart man gjør! Håper jeg har Datter-helg da, for dette er sikkert litt stas for henne å være med på. Er det 18-års grense mon tro? Aldri vært der før, så aner jo ikke. Artig blir det uansett, enten man vinner eller ikke. Skal i alle fall late som så godt jeg kan, men er en elendig skuespiller.

 

Skal skrive en “skikkelig” blogg om dette i morgen, men allerede nå kan dere faktisk stemme på meg HER

Og HER

Og HER

Og DER

Man kan stemme helt fram til 15. januar. Man kan selvfølgelig også stemme på de andre kandidatene, gratulerer til ALLE nominerte, for det er veldig mange dyktige folk, men blir selvfølgelig mest glad hvis du stemmer på meg 😉

 

Nei, dette var skikkelig artig! Trengte en liten oppsving nå. Tusen, tusen takk!

 

Les mer om nominasjonene HER

 

Sa jeg tusen takk?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

39 kommentarer

Siste innlegg