Ukens plan!

Deadline nærmer seg med nesten kvalmende raske skritt, så denne uken har jeg endelig klart å avsette nesten hver eneste arbeidsdag til dette famøse bokprosjektet mitt. Det er nødvendig for å finne riktig fokus. Sitte og stirre inn i skjermen og prøve å formulere akkurat de riktige setningene, samtidig som språket skal være lett og naturlig. Jeg føler jeg får det sånn tålelig godt til og er egentlig fornøyd så langt, men det er er en skummel tanke. Den som er fornøyd for tidlig har mest sannsynlig ikke gjort en god nok jobb, snarere heller blitt blendet av egen fortreffelighet, så her er det bare å jobbe på videre.

 

Det er vanskelig å stenge alle problemer og utfordringer ute, de banker konstant i tinningene, men denne uken har jeg bestemt meg for å la det stå til. Koste hva det koste vil. Jeg det hvis dette skal gjennomføres på en god måte. Eller gjennomføres i det hele tatt. Folk skal jo faktisk betale for det ferdige resultatet, ikke bare klikke seg gratis inn et par minutter. Det kjenner jeg litt på.

 

Om jeg ikke heller burde konsentrere meg om boken når jeg først har avsatt rikelig med tid i stedet for å sitte her og blogge om at jeg skal skrive en bok? Meget godt poeng!

 

Blogg avsluttet. Takk for alt. Adjø.

 

 

 

12 kommentarer
    1. Lykke til med bokskriving 🤞🍀
      Når du føler at hodet treng å koble sæ bort fra boka, kanskje hvis du føle litt frustrasjon, da kan bloggen være god å ty til 😉😄
      Ha en fortreffelig uke 😊🌸

    2. Konsentrere deg om skrivinga av boka, og blogg når du har tid til det. Ha en strålende uke der oppe i vakre Alta.og kos deg med kjæresten og datter.🤗🌞🤗🙌🌻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg