Ukesmeny 42

Reklame | Kokeboka for helt vanlige folk, "Hva skal vi ha til middag?"

Foto: Frank Rune Isaksen, Frikant.no.

 

Jeg raser ned i vekt, men likevel spiser jeg helt vanlige middager hver eneste dag. (Up yours, lavkarbofanatikere… )

Her har jeg samlet sammen sju tilfeldige retter fra sju tilfeldige menyer, bare for å vise litt av bredden i boka. Personlig kommer jeg nok til å spise fisk minst tre av ukas dager, men jeg vet at det ikke er like populært i alle familier. Det erjo tross alt viktig å huske på at middag ikke bare er best mulig sammensatt næring, men også en liten halvtime om dagen med best mulig stemning rundt bordet.

 

 

MANDAG

 

 

TIRSDAG

 

 

ONSDAG

 

 

TORSDAG

 

 

FREDAG

 

 

LØRDAG

 

 

SØNDAG

 

75 kjappe, enkle, gode, men fortsatt hjemmelagde oppskrifter!

PLUSS

alt du trenger av oppskrifter på kraft er, sauser , tilbehør, potetretter, kryddersmør og dressinger!

 

349,- fraktfritt levert fra

Ark.no

Norli.no

Haugenbok.no

 

 

eller

399,- pluss porto fra

Kokkejævel.no

(Signert)

11 kommentarer
    1. Denne står øverst på ønskelista til jul, med signatur selvfølgelig. Skal mase på gubben når han kommer hjem, så dette blir bra! Om jeg så må grine meg til boka, så gjør jeg det.☺ Sunt å grine har jeg hørt…Ha en strålende kveld!

    2. Kan vel nevne det for tredje gang, når du ikke har “giddet” å gi en hyggelig tilbakemelding på de to forrige gangene:
      Jeg har kjøpt TO eksemplar av boka di, som skal bli julegaver til mine voksne barn.
      Jeg skal lurkikke litt på oppskriftene før jeg leverer dem fra meg 😊

      1. Hei! Har søkt opp både e-post og IP-adresse, men kan ikke finne de to kommentarene, men jeg beklager uansett at du ikke har fått svar. Det har i alle fall ikke vært av vond vilje fra min side. Så hyggelig at du har kjøpt boka til dine barn! Jeg er faktisk helt sikker på at de kommer til å få god bruk for den. Vil du ikke ha en salv da? 😉

        1. Jo, jeg ville gjerne hatt en selv. Men jeg mistet mannen min for akkurat 4 uker siden, og har mye økonomisk å rydde opp i. Vet det blir veldig trangt økonomisk, og da må jeg nedprioritere meg selv. Men ungene (og barnebarna) må få julegaver 🙂 Boka ser lovende ut!

    3. Ja, nå har jeg kjøpt kokeboka til sønnen min! Han bor sammen med en gjeng studenter som liker å lage mat fra bunnen av 😅 Det har stresset han litt, så jeg håper det hjelper. Skal også bestille et forkle med Kokkejævel på, så kan jo de andre ungdommene bli «satt litt på plass» 😂 Tror ikke han, eller de andre for den saks skyld, vet hvem du er … så han/de tror sikkert at det er han som har blitt en «jævel» til å lage mat.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg