Utsikt en bloggkonge verdig!

Hadde det ikke vært for fyren med vinkelsliper, og hun som driver og kaster klass i glasskonteineren rett nedenfor, så kunne jeg stått foran vinduet i flere sekunder å bare suge til meg den magiske utsikten.  Det er lett å føle seg som en superstar med en slik utsikt.

 

Som dere ser øverst på bildet har Are Kalvø bodd på samme rom, he he.

 

Mens vi snakker om rom, jeg bor på rom 418. Ser dere hva som står på døra rett over gangen?

 

Så nært, men likevel så fjernt…

Nei, skal ikke sitte her og sutre over rommet! Sett bort fra utsikten, og det gjør jeg så ofte som jeg kan, så har jeg fått tildelt et stort og flott rom. Hotellet er helt nyoppusset, så alt er nytt. Jeg har derfor absolutt ingenting å klage på!

 

Vel, det er en sannhet med store modifikasjoner. Etter å ha debutert på en 1.plass på den offisielle bestselgerlisten forrige uke, (med det fantastiske forhåndssalget i ryggen), så ramlet jeg som en stein helt ned på en 9.plass i min andre uke på lista som ble offentliggjort i dag. Fortsatt topp 10 herregud, men håper denne signeringsturneen bringer meg litt oppover på lista igjen. Blir spennende å se hvem som karer å bli “julegaveboka”! Jeg håper og tror det blir min bok 🙂

 

***

 

Ble vekket av resepsjonen litt før sju. Lå i min dypeste skjønnhetssøvn og drømte at jeg ble torturert av en bestialsk drapsmann, (trolig mye spenninger i kroppen i forbindelse med dagens signering på Ark Nerstranda kl. 14:00), da hotelltelefonen ringte og ringte og ringte. I drømmen var det lyden av sirkelsagen som han, den bestialske drapsmannen,  brukte for sage av meg en og en tå. Etter at han hadde sagd av meg halve foten fikk jeg sparket meg vekk og kastet meg etter telefonen og skrek desperat etter hjelp.

 

Der var det lite hjelp å finne! “Er det du som eier Kia bla, bla, bla?” Ja, svarte jeg, fikk jo parkeringslapp av dere i går. “Den er feilparkert og naboen har truet med borttauing på eiers regning hvis den ikke blir fjernet umiddelbart.” Herregud, sa jeg, jeg parkerte jo på den enste ledige plassen i går kveld, men jeg kommer!”

 

Fikk flytta bilen før krakilsk nabo, (mulig bestialsk drapsmann?), fikk den borttauet. Sa gikk jeg i dusjen før jeg gikk og spiste (alt for mye) frokost. Hadde våknet likevel.

 

Dagens planer? Vel, skal bort på Nerstranda senter med et digert bilde av boka. Etterpå tror jeg faktisk at jeg kjører til New Yorker på Jekta og ser om jeg kan finne meg et bukser. Det er ikke enkelt å finne seg klær nå man har blitt så stor som meg, men New Yorker har fine klær også i store størrelser. Kjedelig å handle uten Konemor, men skal ha henne på øret.

 

14:00 er det som sagt boksignering på Ark Nerstranda. Etter det vet jeg ikke, men jeg har lyst til å virkelig sette meg ned å starte med den nyboka, den søte og gode. Vi får se.

 

Ønsker dere alle en fantastisk helg i alle fall!

 

Kokkejævel

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Hei. Jeg skjønner du er opptatt, tro meg, men nevnte ikke du at du skulle få svart alle i et eller annet tidsrom. Jeg håper du svarer meg. Lykke til videre på signeringsferden 😀

    2. Har alltid sagt det – det er i Tromsø det meste skjer…og så en trist nyhet om Sverre Kjeldsberg 😢

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg