Vannet bare fosset ned!

Skal innrømme at jeg ble litt overrasket. Hadde jo hørt historier, men aldri sett det med mine egne øyene selv om jeg har vært her mange ganger. De ansatte kom heldigvis fort til og gjorde det de kunne, satte fram skåler som vannet kunne renne ned i. Taket var rett og slett lekk og  det er sikkert begrenset hva de bruker på vedlikehold de siste årene før nysykehuset står klart.

 

Ellers skjer det ikke så mye her. TV2 har lagd en sak, les den HER, selv om den ikke akkurat er leksikalsk korrekt. Ellers er det stille. Ingen rier. Underlige greier, men vi får bare holde ut. Det aller beste for ungen er om han kommer når alt er klart, selv om det ble litt mer langdrag enn jeg hadde sett for meg dette opplegget. Kommer i alle fall i ikke til å glemme det.

 

Skulle ønske jeg hadde mer å fortelle dere, men det er begrenset hva som skjer på rom som to personer ikke får lov til å forlate. Bildet, og historien med vannet, er fra første kvelden vi var her til og med. Blir daff av dette.

 

Hvis det er noen som lurer på hvorfor jeg går i “sykehusklær” er det delvis fordi jeg syns det er litt artig, (dårlig humor) og delvis fordi jeg grunnet historien er skrevet inn som en vanlig pasient. Det er stort at de ivaretar far også. Betyr veldig mye.

 

Skal hilse fra Kjærest. Hun ligger og ser på Luksusfellen på TV3 og aner ingenting om at jeg planlegger å gjøre i alle fall det JEG kan for å få fortgang på denne fødselen, så må nesten reise meg å gå nå.

 

 

 

 

21 kommentarer
    1. Tro om du er tidenes eneste mann som er innlagt på ei fødeavdeling 😁 ?? Fra spøk til alvor:. Masse gode og varme ønsker for dere tre 😊❤

    2. Masse lykke til med fødsel💙 Håper den kommer igang snart👏 Kokkejævel gratulerer med sinnsykt mange lesere på bloggen😘 Dere er på tv2 og, så gøy at så utrolig mange venter i spenning på prinsen som snart kommer💙 Kjærest hold ut, du er ei super tøff og helt nydelig❤️

    3. Du e no farsken mæ en arti kar🤣🕺Æ trudde no at lille guttebabyen🤱lå i arman dåkkers🙌men så va det bare en taklekkasje🤣🤣🤣

    4. Knøtte har samme humor som sin far 😂😂😂 pirrer litt her og der 😜 han har jo noe å se opp til.
      Vedlikehold er noe Norge.as ikke tar så nøye når det ikke er i Oslo 😜

      Få kjærest til å lære deg å strikke, så kan hun underholdende oss med noen morsomme videoer og bilder 😁
      Ha en fin kveld alle tre 👨‍👩‍👦

    5. God hælg te dokker og lykke tell😍
      Førr et år sia På denna tia va ei anna mamma innlagt på Ahus og 18.okt kom værdens finaste farmorskatt😍

    6. Ser ut til at TV2 har glemt “i fjor” minst to ganger 😉 Tenker på dere og er glad for at du orker å oppdatere oss alle underveis. Gos helg, håper det snart skjer noe mer ❤

    7. Du får benytte sjangsen til å susse på din kjærest,noe mer er vel ikke lov. Selv om de sier at sex kan få fart på riene. Lykke til til kjærest og deg med <3

    8. Hahahahahaha ble lurt nu ja. Fikk meg en god latter. Leste innlegget på tv2 og der var det endel feil ja. Lykke til. klem til dere begge to.

    9. 😂😂😂😂😂 En god latter forlenger livet sies det👍😃😂😉 Et lite sekund der trodde jeg at yes nå skjer det noe😃😃😁
      Kos dere videre😍👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg